BEASTLY FILMUL SI CARTEA


Beastly-filmul

 

Beastly reprezinta o adaptare moderna a povestii Frumoasa si Bestia, iar Alex Pettyfer si Vanessa Hudgens interpreteaza rolurile principale. Mary-Kate Olsen, Neil Patrick Harris, Peter Krause fac si ei parte din distributie.

“Alex Pettyfer este Kyle Kingson, un tânăr care le are pe toate: este frumos, inteligent, bogat şi are multe posibilităţi. Dorind să îşi bată joc şi să o umilească pe cea mai respingătoare colegă de clasă, el o trece pe “listă” pe gotica Kendra Hilferty (Mary-Kate Olsen). O invită la o petrecere din cadrul şcolii, unde o abandonează într-un mod crud, necivilizat. Ea se răzbună, aruncând o vrajă asupra lui, care îl transformă în tot ceea ce el nu este. Furios din cauza noii înfăţişări, Alex o confruntă pe Kendra şi îşi dă seama că singura soluţie de a scăpa de vrajă este să facă pe cineva să se îndrăgostească de el aşa cum este: un lucru pe care îl consideră imposibil. Îngrozit de aspectul lui, tatăl lui Kyle îl alungă la Brooklyn, în compania unui proprietar simpatic şi a unui tutore orb. În timp ce Kyle se gândeşte cum să îndepărteze vraja şi să îşi recapete viaţa, el riscă, oprind un dependent de droguri să ucidă un vânzător. Fiind conştient de această oportunitate, îi promite libertate şi siguranţă pentru fiica lui, Linda Taylor, dacă aceasta se mută în casa lui Kyle. Astfel începe călătoria lui Kyle pentru a găsi iubirea adevărată.”

Beastly este regizat de Daniel Barnz si va avea premiera in Romania pe 12 noiembrie 2010.

 

Beastly-cartea

 

Este vorba de un bestseller american, BEASTLY, scris de o autoare titrată – Alex Flinn. Cartea este o superbă poveste moralizatoare. BEASTLY este o repovestire modernă a celebrei FRUMOASA ŞI BESTIA, bineînţeles, cu câteva lucruri inedite, plus ceva preluări din alte variante ale clasicei poveşti, aşa cum autoarea menţionează în nota de la sfârşitul romanului.

BEASTLY spune povestea lui Kyle Kingsbury, un adolscent bogat, popular şi frumos (cu tată vedetă, prezentator de ştiri) care trăieşte doar pentru a se distra şi a-i jigni pe cei urâţi. Însă sosirea la şcoala sa exclusivistă a unei noi… „eleve”, Kendra, o fată ciudată şi extravagantă, va schimba viaţa sa şi a câtorva alte persoane.

Un bal al bobocilor, un trandafir alb, un blestem, o vrăjitoare, un profesor orb şi, nu în cele din urmă, o fată simplă, cu ajutorul căreia vom învăţa că nu tot ce e frumos e şi bun şi că dragostea adevărată poate fi găsită în nişte feluri mai… ciudate, sunt elementele-cheie ale romanului.

O lectură uşoară, o poveste captivantă de dragoste, cu umor pe ici pe colo (există între părţile cărţii şi câte un chat funny între Kyle şi alţii ca el) ce sunt sigur că va fi pe placul multora dintre voi.

Ar fi putut fi foarte bine o serie ca Twilight, cu cititori disperaţi după încă o carte, însă Slavă Domnului, autoarea s-a oprit la un singur volum, preferând să repovestească şi alte basme. A doua carte în acest fel se numeşte UN SĂRUT ÎN TIMP (care sper să se traducă şi la noi) şi este varianta oarecum mordernă a FRUMOASEI ADORMITE.

BEASTLY va apărea, cel mai probabil, în vară, la editura Rao, aproape de lansarea filmului.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la BEASTLY FILMUL SI CARTEA

  1. vps zice:

    foarte tare cartea…

  2. RRoxana zice:

    Am auzit ca nu va aparea si la noi in cinematografe. Va trebui sa asteptam pana ce apare in format de torrent. Altfel nu avem cum. Ceea ce mi se pare groaznic. (nu o sa iau toate postarile, nu te teme, dar vreau sa vad ce mai ai pe aici)

  3. Andreea zice:

    interesant o sa caut si eu cartea si filmul 😕

  4. ioanaraluk95 zice:

    pana apare filmu pe torrent mai aveam de asteptat….chiar e pacat ca nu apare si in cinematografe….chiar il asteptam inca din martie 😦

  5. Andreea zice:

    da dar macar cartea sa apara ca tot e bine 😀

  6. Sayuki zice:

    Si eu vroiam sa o citesc. Si tot spun ca intreb la biblioteca daca o au, dar de fiecare data ori uit ori gasesc alte 3 carti pe care vreau sa le iau…

  7. ladyandreea zice:

    pot sa-ti imprumut mai multe serii de carti, dar ti-am zis le vreau inapoi. Iti zic asta pentru ca de fiecare data cand am imprumutat o carte nu am mai primit-o inapoi, ca un facut, indiferent de persoana.

    • Sayuki zice:

      Ei bine, acum nu stiu ce o sa crezi pana cand nu voi putea dovedi asta, dar eu zic ca ti le voi returna.
      Cum poti avea asa incredere sa iti imprumuti cartile oricui? Eu nu pot… de obicei evit sa imi dau cartile… Am o prietena careia i-am imprumutat o carte anul trecut prin martie si mi-a returnat-o in decembrie, doar pentru ca s-a saturat sa o tot intreb cate luni mai dureaza pana o citeste…pentru ca nu citise decat vreo 200 de pagini in tot timpul asta 😐 Si totusi, mai bine decat sa nu mi-o fi dat deloc.

      Ei, mersi inca o data pentr oferta 🙂 Te voi anunta cand am mai mult timp la dispozitie 😀

      • ladyandreea zice:

        Nu stiu de ce am incrdere, poate pentru ca am observat ca-ti place sa citesti si imi amintesti de mine cand umblam pe la Biblioteca Judeteana sa caut carti (pe care de cele mai multe ori nu le gaseam). Poate ar trebui sa-ti spun ca am putin peste 30 de ani si acum in mare parte imi permit sa-mi cumpar ce carti doresc, dar pana cand baiatul meu va creste sa le citeasca,ele vor sta cuminti in biblioteca si se va asterne praful pe ele. Asa ca zic ca-i pacat sa nu se bucure si alt cineva de ele intre timp.

      • Sayuki zice:

        Eu sunt din Navodari si am aici o biblioteca nu foarte mare, dar destul de bine aprovizionata, avand in vedere ca gasesc si carti destul de recent aparute. Si nu am fost niciodata la biblioteca judeteana, dar am colege care locuiesc in Constanta si au fost pe acolo, dar ma invidiaza pentru biblioteca de aici… deci nu prea stiu ce sa cred despre biblioteca aceea…

  8. ladyandreea zice:

    eu nu mai merg acolo de vreo 3-4 ani, insa pot sa-ti spun ca rar gasesti titluri noi. Nu pot decat sa-ti spun ca mi-a luat vreo 3 ani sa gasesc trei volume din Cronicile vampirilor. deci poti sa deduci de aici cam ce oferta are biblioteca…

    • Sayuki zice:

      Acum chiar m-ai facut sa cred ca stau la un parc distanta de o mina de aur . Si o spun iar~ iubesc biblioteca din oraselul meu ❤

      • ladyandreea zice:

        Stiu ca orasul Navodari este bine administrat, am avut cateva colege de facultate care locuiau acolo si nu s-au plans niciodata ca stau intr-un orasel mic. Am fost si eu de vreo doua – trei ori in Navodari si mi-a placut.

      • Sayuki zice:

        Ma bucur ca ti-a placut 🙂
        Daca ele nu s-au plans, atunci ma plang eu, pentru ca dupa ce termini generala daca ai o medie decenta si iti pasa de ce vei face mai departe aici nu ai nici o optiune, nici un liceu bun (trecand peste faptul ca e un singur liceu) si nici un curs extrascolar de orice fel (dezavantajele unui orasel). Dar macar in rest sunt multumita 🙂

  9. ladyandreea zice:

    Cel mai probabil trebuie sa mergi la un liceu in constanta si sa faci naveta.
    Acum daca ma gandesc bine se plangeau si ele de ceva – apa calda – un subiect mult mai putin elevat, insa la fel de stringent…

    • Sayuki zice:

      Ele cu apa calda, eu cu caldura… Astia parca asteapta prima zapada ca sa-si aminteasca sa dea drumul la caldura…
      In fine..cred ca am deviat cam mult de la subiect :-S

  10. Roman Diana Manuela zice:

    Dupa ce am citit dialogul asta, pot sa spun ca imi pare rau ca nu sunt din Constanta….uite mai faceam „troc” cu carti cu fetele, mai schimbam niste pareri despre carti….ma multumesc deocamdata ca pot vorbi cu voi prin intermediul blogului!

  11. RRoxana zice:

    Ha, si mie imi pare rau ca nu sunt din Constanta…. La mine in „oras” nu prea are nimeni carti fantasy, deci nu are cine sa ma imprumute. As sta aproape de Mikaella si Sabinna (presupun ca le stii blogurile), insa, pot recunoaste ca dupa ce citesc o carte (imprumutata) care mi-a placut, o cumpar imediat ce gasesc o oferta, asa pana la urma tot aia e 🙂

  12. Dana zice:

    Am vazut filmul si mi-a placut foarte mult , dar din pacate cartea nu am apucat sa mi-o achizitionez!….

  13. InaSandu zice:

    Eu am citit cartea si mi s-a parut interesanta dar foarte slabuta. Astept cu interes filmul 🙂

  14. thea zice:

    spune ti mi unde gasesc cartea,va rog

Lasă un răspuns

