Ce mai este nou pe la edituri


Leda

LedaBooks

LedaBooks

Litera
Rao
 
Nemira 
 
 
 
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ce mai este nou pe la edituri

  1. viatapescena06 zice:

    Toate crtile sunt bestiale…deca nu ai citit pana acum Academia Vampiirilor ti-o recomand cu placere…e chiar foarte tare…mi-am dat comanda si in mai putin de 2 zile voi avea volumul 4…
    iti las aici blogul meu…poate poti trece si pe la mine cu privirea.
    http://viatapescena06.wordpress.com/about/

  2. Sayuki zice:

    Din toata lista am citit doar Cartea Cimitirului. Mai citesc si seriile Academia Vampirilor si Vampirii Sudului, dar inca nu am ajuns la volumele pe care le-ai postat.
    Si as vrea sa citesc Nu plange sub clar de luna, in ultima vreme chiar ma atrage..

  3. RRoxana zice:

    Am devenit tare curioasa de Cartea Cimitirului din cauza lui Sayuki. Numai din cauza ei. Oricum mi-au placut mult filmele facute dupa cartile lui Neil Gaiman (Pulbere de stele si Coraline).

    • Sayuki zice:

      Hmm…trebuie sa ma simt vinovata? 🙂
      Daca ai ocazia vreodata sa citesti Cartea Cimitirului, sa n-o ratezi, chiar e o carte buna. Eu am pus-o pe primul loc in topul cartilor citite in 2010.

      • Dana zice:

        Chiar asa buna ti s-a parut ?
        Verisorul meu mi-a recomandat-o , dar l-am luat peste picior!…
        Cred ca o sa-mi cer scuze si o sa-l rog sa mi- imprumute si mie!

      • Sayuki zice:

        Da, chiar mi s-a parut atat de buna :). Incearca doar sa treci peste titlu si coperta.

    • Sayuki zice:

      Da, am uitat sa spun. Am vazut si eu o parte din Pulbere de stele, dar mi s-a facut somn si m-am culcat. Insa mi s-a parut atat de interesant cat sa ma faca sa vreau cartea, dar am vazut ca parca nu mai era pe stoc…
      La Coraline nici nu stiam ca este film (nu ca ar fi ceva neobisnuit in asta, ca nu sunt eu aia care sa se fi uitat la prea multe filme…)

      • Dana zice:

        Coraline nici eu nu am vazut , dar Pulbere de stele am citit si cartea , am vazut si filmul!
        E destul de interesant!!

      • Sayuki zice:

        Eu ma bucur ca nu am vazut decat putin din film, desi atunci nu stiam ca e dupa o carte a lui Neil Gaiman si mi-a parut rau ca nu am ai stat sa il vad pe tot. Acum sper sa reusesc sa fac rost de carte.

  4. Sayuki zice:

    Intr-e timp am ami avansat putin de la primul comentariu, am mai citit si Atingerea Umbrei de pe lista asta. Si mi-a placut foarte mult.

Lasă un răspuns

