Casa Noptii vol. 4


Copertă: cartonată
Format: 140 x 210 mm
Număr pagini: 336
Data apariţie: 20 septembrie 2010
ISBN: 978-973-675-827-0
Preţ: 39.90 RON
Preţ promo site: 31.90 RON
Categorie de vârstă: 14+

Aici gasiti capitolul 1 din Infruntarea cap. 1 Infruntarea

Am văzut o lume plină de violenţă, ură şi întuneric. Iar în întuneric erau creaturi atât de îngrozitoare, încât nici nu pot să spun ce erau. Nici… nici măcar nu puteam să le privesc. Am văzut sfârşitul lumii, a încheiat Afrodita cu glasul stăpânit de groază.”

Marea Preoteasă a Casei Nopţii a declarat război oamenilor, iar Zoey ştie în adâncul inimii ei că acesta este un lucru greşit. Dar o va asculta oare cineva? Viaţa ei ia o întorsătură periculoasă, în vreme ce loialitatea îi este pusă la grea încercare, iar un demon străvechi se trezeşte din nou la viaţă. Aventura continuă într-un volum incredibil de tenebros, care te lasă cu răsuflarea tăiată!

P.C. CAST este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, KRISTIN CAST, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie.

Vândută în milioane de exemplare, seria Casa Nopţii se bucură de un uriaş succes internaţional! Al cincilea volum ne va revela Obsesia.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Casa Noptii vol. 4

  1. Andreea zice:

    ai idee cate sunt in total ? :d

  2. ladyandreea zice:

    Am citit pe net ca este vorba de 9 volume, insa nu se stie daca acesta va fi ultimul sau vor mai urma.

  3. Roman Diana Manuela zice:

    ceilalti autori de serii se „multumesc” sa scoata 5-6 volume pentru o serie….aici avem de a face cu 2 autoare, deci de doua ori pe atat, nu? 🙂

  4. RRoxana zice:

    La asta imi place coperta. Insa coperta de la vol 7 zic eu ca le-a intrecut pe toate 😀

    • Roman Diana Manuela zice:

      coperta ultimului volum (7) e cea mai reusita, parerea mea… foarte inspirata si senzuala.

      • Sayuki zice:

        Zau asa, sunt singura care e de parere ca seria putea avea coperti mult mai reusite? Ca pe toti ii aud numai laudand copertile O.o

  5. Teo zice:

    Am citit primele 3 carti, sunt fabuloase si le recomand tuturor. Mi e mi-au lasat o impresie placuta si abia astept sa citesc urmatorul volum, daca il aveti careva in format electronic sa imi ziceti va rog:)

Lasă un răspuns

