Evermore de Alyson Noel


1 New York Times Bestseller! Prima carte din extraordinara serie a lui Alyson Noël… De când un teribil accident a curmat vieţile membrilor familiei ei, Ever poate vedea aure, auzi gândurile oamenilor şi afla întreaga poveste a unui om doar printr-o simplă atingere. Încercând cu disperare să îşi înăbuşe abilităţile şi să evite contactul cu oamenii, ea ajunge să fie văzută ca o ciudată la şcoală… dar totul se schimbă în momentul în care îl întâlneşte pe Damen. Damen Auguste este splendid, exotic şi bogat. Este singurul care poate face să amuţească toate sunetele din capul ei, ţesând o magie atât de intensă încât îi citeşte direct în suflet. Pe măsură ce Ever este atrasă din ce în ce mai adânc în lumea lui plină de mistere şi secrete, ea constată că întrebările sunt mai multe decât răspunsurile. Ea nu ştie cine e el cu adevărat… sau ce e el cu adevărat. Singura ei certitudine e faptul că s-a îndrăgostit de el fără speranţă.  
Nr. Pagini: 320

Aparitie: 12.10.2010
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Evermore de Alyson Noel

  1. Pingback: 2010 in review « Blogul meu despre carti

  2. Andreea zice:

    si asta pare interesanta 😕

  3. Sayuki zice:

    Desi descrierea suna destul de interesant, cartea asta nu a reusit niciodata sa ma artaga indeajuns de mult incat sa existe macar o mica dorinta de a o citi…

    • ladyandreea zice:

      Nici eu nu am luat-o, iar de citit nu am de unde decat daca o cumpar.

      • Sayuki zice:

        Ai putea sa o citesti de la Diverta, desi e cam incomod sa te tot duci pe acolo pana o termini. Eu am citit asa Sange Albastru, cate 1-2 ore inainte de scoala in fiecare zi ca in final sa spun ca mi-a placut cartea dar nu indeajuns de mult incat sa merite efortul :\

  4. ladyandreea zice:

    Imi este imposibil sa fac asta avand in vedere ca peste tot ma deplasez cu baietelul meu de aproape patru ani. Cred ca s-ar simti minunat la Diverta, nu insa si „buzunarul” meu.

    • RRoxana zice:

      Baietel? Sincer, credeam ca esti mai tanara. Cati ani ai? Sper sa nu te superi acum ca vorbesc la per tu. Daca te deranjeaza sa imi spui 😀

      • RRoxana zice:

        Hei, baietelul acesta din stanga e al tau, nu? E super dragalas, sa iti creasca mare!

      • ladyandreea zice:

        Am aproape 32 (pe 28 iunie ii implinesc), nu am precizat asta pentru ca nu vreau sa fiu tratata diferentiat(batrana nebuna ce se da adolescenta). Pur si simplu iubesc cartile si citesc cu frenezie de pe la 14 ani. Sunt casnica si in marea majoritate a timpului ma ocup de copil si de cartile mele.

  5. RRoxana zice:

    Mi-am dat seama ca nu e baietelul tau. Scuze, am intrat. Si multi ani inainte! Si eu am inceput serios cu lectura de la 14 ani (acum am aproape 15, nu a trecut mult). Citeam si inainte, sar mai rar, totusi 😀

    • ladyandreea zice:

      ca sa lamuresc pe toata lumea am sa-mi fac o prezentare pe o pagina separata si o sa vi-l arat si pe baietelul meu.Nu este acesta, al meu este sanatos si mai mare. Acela este un copil cu probleme de sanatate.

  6. ioanaraluk95 zice:

    am citit cartea si este superba dar e pacat ca cei de la rao nu au apucat inca sa publice urmatorul volum 😦

  7. Roman Diana Manuela zice:

    Eu am cumparat cartea. Sincer, e draguta, insa este tipicul roman adolescentin….nu vine cu nimic nou….o adolescenta speciala…. un baiat (viitor iubit) mai mult decat perfect (daca imi permiteti exprimarea) si o iubire practic imposibila….parca am mai auzit povestea asta undeva…..plus ca se intinde, bineinteles pe parcursul mai multor volume….ca asa se poarta acum.

  8. Dana zice:

    Multe dintre colegele mele care au citit cartea au fost placut impresionate!…
    Dar vad ca parerile nu sunt dintre cele mai fericite….
    Poate daca o sa am timp o sa o citesc…

  9. Roman Diana Manuela zice:

    E o lectura placuta, nu pot sa zic ca nu….dar la cate carti am citit in anii astia, ma las mai greu impresionata. Plus ca depinde de gustul fiecarei persoane. Daca nu era o carte de succes, nu ar fi avut atatea continuari 😉

    • ladyandreea zice:

      Asta zic si eu, depinde de gusturile fiecaruia. Eu nu am citit-o si din sinopsisul de pe site-ul autoarei nu mi-a placut asa ca nu mi-am cumparat-o. Insa fiecare poate sa citeasca si sa-si fac propria-i parere…

      • Dana zice:

        Si eu tot cam din aceleasi motive , dar mie mi s-a parut ca se aseamana putin cu Amurg..si atunci am zis …Mai sa fie, ce coincidenta !!
        hi hi hi :)) :))

    • Dana zice:

      Da ai dreptate…
      Poate cand voi avea ceva bani in plus o voi lua!

  10. Sayuki zice:

    Am vazut ca pana la urma ti-ai cumparat cartea. Ce te-a facut sa te razgandesti in privinta ei? 🙂

  11. ladyandreea zice:

    vezi ca ti-am trimis pe mail

  12. Eve zice:

    Wow!Am citit prezentarea si am ramas placut surprinsa,mi-am spus ca trebuie sa citesc si asta.Apoi am vazut comentariile si mi s-a parut extraordinar ca se mai organizeaza si concursuri unde participantii au mai multe sanse de castig.Imi cer scuze daca sunt enervanta,dar imi poti da si mie linkul,te rog fumos?

    Faci o treaba super cu blogul!Succes in continuare!

    • Roman Diana Manuela zice:

      uite iti spun eu. intra pe pagina web a editurii raobooks.com, da click pe butonasul din stanga „grupul rao” si o sa-ti apara in partea dreapta categoria concursuri. am trimis si eu cu toate ca o am….vreau sa o fac cadou

  13. Roman Diana Manuela zice:

    cu mare placere!

  14. Anda zice:

    scuze,dar din ce serie face parte aceasta carte ?:)

Lasă un răspuns

