Fortele raului absolut vol.2


Când Chloe Saunders – o adolescentă de cincisprezece ani care vede stafii – evadează din Sanatoriul Lyle pentru copii cu tulburări mintale, ea se obişnuise deja cu ideea că e o necromantă care poate trezi morţii la viaţă şi că toţi ceilalţi copii închişi împreună cu ea au însuşiri supranaturale.

Dar Chloe descoperă că ei toţi reprezintă nişte experimente nereuşite ale unor oameni de ştiinţă, Grupul Edison, care acum au decis că e momentul să pună capăt experienţelor – definitiv. Pentru a putea scăpa de maleficul dr. Davidoff şi de echipa lui, Chloe şi cei trei copii care o însoţesc – vrăjitoarea Tori, vârcolacul Derek şi vrăjitorul Simon –, împreună cu stafia lui Liz, o altă rezidentă a sanatoriului, înzestrată cu puteri telechinetice, încearcă să dea de urma singurului adult care i-ar putea ajuta.

Sigur că în momentul în care pleacă, Chloe habar nu are că va avea de-a face cu paznici înarmaţi, zombi, o mătuşă trădătoare, conflicte cu alţi adolescenţi care trăiesc pe stradă şi se apără cu cuţite, şi chiar cu vârcolaci şi semidemoni. Statutul de fugar nu are nici un pic de glamour, şi cei patru se străduiesc să rămână în viaţă, liberi şi cât de cât curaţi, într-o lume foarte periculoasă, în care fiecare obstacol de care se lovesc îi obligă să acţioneze cu prudenţă, ingeniozitate şi inteligenţă, chiar dacă totul este complicat de diabetul lui Simon, transformarea iminentă a lui Derek şi fiţele lui Tori, ca şi de recompensa de jumătate de milion de dolari pusă pe capul lui Chloe de către tatăl ei.

Captivantă şi plină de suspans, cu acţiune non-stop, dezvăluiri uluitoare şi personaje puternice, în Revelaţia „Armstrong continuă să amestece în proporţiile perfecte «lumea reală» cu «cealaltă lume», şi asta face ca totul să rămână interesant, căci astfel se poate întâmpla orice.” (Graeme Flory)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Fortele raului absolut vol.2

  1. Sayuki zice:

    Am apucat sa citesc numai vreo 50 de pagini din primul volum, insa mi s-a parut destul de interesant.
    Tu ai citit ceva din serie? 🙂

    • ladyandreea zice:

      Am citit toate cele trei volume si pot sa-ti spun ca este o serie foarte buna.

      • Sayuki zice:

        Uu, e bine de stiut, pentru ca la o prima vedere nu imi pare genul de serie pe care sa ma apuce dimineata citind-o.

      • Roman Diana Manuela zice:

        daca sunt doar trei volume e acceptabil. imi cam place genul asta de carti, si unul din serialele mele preferate e „mesaje de dincolo”…tot fantome si o fata cu un dar special, care poate vedea spiritele celor care au murit dar mai au treburi „nerezolvate”

      • Sayuki zice:

        Am vrut sa ma uit si eu la Mesaje de dincolo, dar in timpul scolii nu imi ajunge timpul de asa multe… Dar e clar ca vara asta trebuie sa ma uit la destule filme si seriale, ca sa mai scurtez lista celor ce trebuie vazute.

      • Dana zice:

        Serios!!??
        Uff…cred ca la vara o sa le cumpar si eu!….

  2. Roman Diana Manuela zice:

    Sayuki o sa-ti placa la nebunie…. este foarte frumos serialul. In fiecare episod eroina intra in contact cu cate un spirit si ajunge practic sa inteleaga povestea fiecaruia pentru a vedea ce il mai tine legat de viata de aici, ca sa il ajute sa „treaca dincolo”. e de foarte bun gust…nimic exagerat sau infricosator si multe din povesti sunt chiar induiosatoare.

    • ladyandreea zice:

      l-am vazut si eu si mi-a placut

    • Sayuki zice:

      Mi se pare mie sau seamana putin cu o versiune mai „soft” a Fenomenelor stranii, doar ca aici e un presonaj principal? 🙂

      • Roman Diana Manuela zice:

        nu pot sa fac o comparatie pt ca cel despre care vb tu nu l-am vazut, dar zic sa-i dai o sansa in vara daca ai putin timp, macar sa vezi depre ce e vorba. (ti-am spus eu in mare dar farmecul serialului sta in povestile acelor spirite)

      • Sayuki zice:

        Desigur ca ii dau o sansa, numai sa termin cu perioada asta care da pe afara de teze si teste..uf…

  3. RRoxana zice:

    La Mesaje de Dincolo am vazut cateva episoade pe ProTV, si mi-au placut mult. Dar doar cateva episoade nu e egal cu tot serialul. Vara asta se anunta incarcata in materie de seriale si carti 😀

    • Sayuki zice:

      La fel si vara mea…doar ca la mine e o problema, ca atunci cand vreau/trebuie sa fac prea mult lucruri intr-un anumit timp, ajung sa fac orice altceva, asa ca nu imi fac niciodata planuri. Deci sper doar sa reusesc sa citesc mult si sa ma uit la cateva seriale.

Lasă un răspuns

