Damnare de Lauren Kate


Copertă: cartonată

Format: 140 x 210

Număr pagini: 296

Data apariţie: 18 noiembrie 2010 

 Pret: 34.90 RON

Poate fi precomandata aici

Unii îngeri sunt sortiţi căderii! Există ceva dureros de familiar la Daniel Grigori. Misterios şi distant, el îi atrage atenţia Lucindei Price încă din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din înăbuşitorul Savannah. Ajunsă aici după ce prietenul ei moare într-un accident misterios, Lucinda, o adolescentă de şaptesprezece ani, se îndrăgosteşte de Daniel, dar descoperă un adevăr incredibil de tulburător: el este un înger căzut, iar iubirea lor este veche de secole şi sfârşeşte tragic de fiecare dată când se întâlnesc. Într-un decor apăsător şi opresiv, în care îngerii nu se deosebesc de muritori şi unde umbrele veghează ameninţător orice mişcare, povestea lor evocă un romantism diafan şi angelic. Periculos de incitant şi întunecat de romantic, Îngeri căzuţi este un thriller fascinant şi povestea de dragoste supremă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Damnare de Lauren Kate

  1. Simona zice:

    Ce ma bucur ca apare am asteptat-o din ianuarie dar pare foarte ciudat ca cartea are initial 425 pagini iar acum tradus doar 296

  2. gabriella94 zice:

    abia ast sa apara ratacirea,am inteles ca asta e urmatoarea:X

  3. Pingback: 2010 in review « Blogul meu despre carti

  4. Andreea zice:

    cate volume sunt? 😀

  5. deea zice:

    Mi-a placut enorm cartea aceasta.Acum astept sa apara volumul 2:X

  6. Roman Diana Manuela zice:

    A fost cartea mea preferata de la Litera. I-am innebunit pe cei de la librarie pana a aparut si la ei, tot intreband de ea. Vorbesc la trecut, „a fost cartea mea preferata” pentru ca ulterior am citit Angelologia, care se afla clar pe primul loc in topul preferintelor de la aceasta editura.

  7. Sayuki zice:

    Eu eram hotarata sa mi-o cumpar de Paste, dar cand a venit Pastele mi-am cumparat alte carti…mda…din pacate trebuie sa mai astepte pana sa o citesc si eu.

    • RRoxana zice:

      Eu chiar de Paste mi-am luat-o. 😀

      • Roman Diana Manuela zice:

        uh..ai prins-o redusa cu 35%!

      • RRoxana zice:

        Ah, n-am prins-o! :)) Mi-am luat-o din librarie, din pacate. Mama mea e mai usor de convins in librarie 😀

      • Sayuki zice:

        Eu o conving mai usor pe mama cu cartile de pe net, ca incep sa-i povestesc despre ce orefte sunt fata de librarie si toate avantajele si pana la urma imi zice sa iau cartea si sa o las sa-si termine treaba (ca niciodata nu ii spun de carti cand nu are treaba :)) )

  8. Roman Diana Manuela zice:

    ce mi-a placut cel mai mult la cartea asta nu a fost povestea in sine…cat modul in care autoarea a reusit sa creeze impresia ca si cititorul e parte a actiunii…citeam si efectiv aveam impresia ca sunt si eu in biblioteca, prin cimitir, in internat si ca trag cu urechea la dialogul personajelor.

    • Sayuki zice:

      Asta mi s-a intamplat si mie cu Amurg. Desi pare ciudat, actiunea nu mi-a placut, cartea da.

      • Dana zice:

        Da , dar pot sa-ti marturisesc ca aceasta serie (cel putin primul volum , ca doar pe acela l-am citit , dar cred ca si celelalte sunt bune) nu se compara cu Amurg!

      • Sayuki zice:

        Asta inseamna ca Amurg e mai buna? Sau invers?
        Sincer, nu stiu ce sa cred despre Amurg…Primul volum mi-a placut, al doilea nu mi-a placut mai deloc..pe urmatoarele inca nu le-am citit…

    • Dana zice:

      Si eu aveam aceiasi senzatie , romanul e foarte bun , abia astept continuarea!

Lasă un răspuns

