HARD TRUEBLOOD


Din 2011, seria Vampirii Sudului de Charlaine Harris va apărea în ediţie cartonată cu supracopertă

 

 Datorită succesului de piaţă al carţilor şi al câtorva sugestii primite pe blog, ne-am decis sa reluăm publicarea seriei în ediţie cartonată cu supracopertă.

Prin ianuarie-februarie va apărea primul volum, “Morţi până la apus”. Mai mult, întrucât aveam două variante de copertă pentru acest prim volum, supracoperta va fi faţă-verso, putând fi utilizată după placul vostru într-o variantă sau alta. Formatul va fi cel de 13×20 cm, mai potrivit pentru cartea cartonată.

Volumul va avea 384 de pagini şi va costa 44,90 lei, preţ de listă.

Precomenzile vor beneficia, aşa cum v-am obişnuit, de 25% reducere, prin urmare veţi putea cumpăra cartea cu 33,68 lei.

În imagine vă prezentăm un dummy (o machetă), cu supracoperta pusă atât pe faţă, cât şi pe verso.

SURSA LEDA BLOG

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la HARD TRUEBLOOD

  1. RRoxana zice:

    Am citit primele 3 volume. Vreau sa mi le cumpar si pe restul, dar nu ma dau in vant dupa ele, in asa fel incat sa ocupe primele locuri. Cred ca le pot citi la un interval mare intre ele 😀

    • Sayuki zice:

      Eu le-am citit de la biblioteca, desi am ajuns la volumul 5 dar inca nu am reusit sa’l gasesc pe primul… Bine ca nu au mare legatura intre ele. Sincer, eu nu mi le-as cumpara. Imi plac, dar, dupa cum ai spus si tu, nu ma dau in vant dupa ele. Sunt multe alte carti pe care mi le doresc mult mai mult decat pe acestea.

      • Dana zice:

        Ah…Eu am auzit si lucruri bune si unele mai putin bune , dar nu stiu ce sa zic .
        Eu nu le-am citit si as fii cuRioasa…
        In schimb am vazut serialul si cred ca e interesant …poate cu exceptia anumitor scene! :d

      • Sayuki zice:

        Da, sunt interesante. Dragute. Le-as putea numi „a doua optiune de citit, dupa cartile preferate”. As putea spune ca sunt undeva la mijloc: nici extraordinare, nici rele. Eu te-as sfatui sa incerci macar un volum, sa vezi cum ti se pare :).

  2. Dana zice:

    Cred ca asa am sa fac! Am sa-ti urmez sfatul…
    O sa citesc in vacanta un volum , doua , iar daca imi vor placea cu siguranta voi continua!

    • ladyandreea zice:

      Eu am citit un volum vara trecuta, mi-a placut dar nu atat de mult incat sa dau fuga sa le cumpar si pe celelalte.

      • Dana zice:

        Ok ..cred ca am inteles esenta , chestia e ca eu am un strop de noroc ….
        Colega mea de clasa , le are pe toate cele aparute pana acum , si deci le pot imprumuta de la ea fara sa fie nevoie sa mi le cumpar , iar apoi daca imi vor placea , le voi achizitiona si eu!…:-p

      • ladyandreea zice:

        Perfect vezi ca s-a rezolvat, sper sa-ti placa. Eu am vazut primul sezon din serial si nu am mai vrut sa vad si restul, nu m-a atras in mod deosebit, iar din seria de carti mi-am cumparat primul volum si asa cum ti-am spus nu mi s-a parut suficient de atractiv incat sa dau fuga la prima librarie sa le iau si pe celelalte. Nu pot sa spun ca este o serie rea,insa tinand cont ca sunt deja multe volume publicta nu m-a incumetat sa le iau.

Lasă un răspuns

