Carti citite in anul 2010


1. Gazda de S. Meyer

2. Trezirea de L.J.Smith

3.Lupta de L.J. Smith

4.Furia de L.J.Smith

5. Reuniunea de L.J.Smith

6. Jocurile Foamei de S. Collins

7. Sfidarea de S. Collins

8.Revolta de S. Collins

9. Argintii lui Iuda de S. Mc Bain

10. Graalul masluit de D.L. Wilson

11. Lux de A. Godbersen

12. Suspiciuni de A. Godbersen

13. Negurile de M.Z. Bradley

14. Luna Plina de K. Armstrong

15. A doua luna plina de K. Armstrong

16. Placeri interzise de L.K.Hamilton

17. Molima de G. del Torro & C. Hogan

18. Angelologia de D. Trussoni

19. Semnul de P.C & K. Cast

20. Tradarea  de P.C & K. Cast

21. Aleasa de P.C & K. Cast

22. Ingerul noptii de B. Fitzpatrick

23. Damnare de L.Kate

24. Bestia de A. Flinn

25. Last song de N.Sparks

26. Dear John de N.Sparks

27. O plimbare de neuitat de N.Sparks

28. Pretul sangelui de T.Huff

29. Gena lui Isis de T.Harding

30. Vampirii sudului vol. 1 de Ch.Harris

31. Involcatia de K. Armstrong

32. Revelatia de K. Armstrong

33. Rafuiala de K. Armstrong

34. Academia Vampirilor de R. Mead

35. Initierea de R. Mead

36. Atingerea umbrei de R. Mead

37. Juramant de sange de R. Mead

38. Limitele spiritului de R. Mead

39. Tristeti de sucub de R. Mead

40. Sange albastru de M de la Cruz

41. Nu plange sub clar de luna de H. Davis

42. Casa de sticla de R. Caine

43. Balul fetelor moarte de R. Caine

Cam atat, cartile pe care le-am recitit nu le pun la socoteala.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Carti citite in anul 2010

  1. Darkflayer zice:

    wow ai citit ceva.lista mea nu este asa de lunga ca a ta :))

  2. ladyandreea zice:

    Sa zicem ca am foarte mult timp liber la dispozitie. Sau mai bine i-as spune dependenta de lectura. Tot timpul trebuie sa citesc ceva.

  3. Darkflayer zice:

    ma bucur pentru tine.eu nu am pt ca acum a inceput scoala si abia daca mai am timp sa citesc 2 pagini.in vacante citesc pentru ca imi place.

  4. RRoxana zice:

    Sunt atatea carti pe care nu le-am citit…Vampirii din Morganville, Sange albastru, Trilogia mistica, Casa Noptii, Vampirii sudului, Academia vampirilor, Ingerul noptii, Bestia, Instrumente mortala, si inca mai sunt multe pe lista mea de cumparaturi (inca nescrisa, trebuie sa o scriu de curand, dar mi-e frica de numarul cartilor!) Si toate am auzit ca sunt grozave. Si inca continua sa apara serii super, la toate editurile, si eu…eu nu pot tine pasul. Oricum, odata si odata tot ii ajung. Si sper ca anul asta sa imi intrec recodul la cumparat carti (ca de citit, si acolo trebuie sa tin pasul..).

  5. RRoxana zice:

    Uite fata din imagine are in mana volumul care l-ai prezentat de curand.

  6. Sayuki zice:

    Eu nu am reusit sa citesc mult anul trecut, a fost un an aglomerat si abia spre sfarsit am devenit dependenta de lectura. La inceput a fost doar ca sa imi alung plictiseala. Am citit doar 28 de carti… Dar sunt mandra ca anul asta am reusit sa citesc deja 30 de carti si nu am ajuns nici la jumatatea anlui 🙂

Lasă un răspuns

