Molima de Guillermo Del Toro si Chuck Hogan


TRADUCERE: Mariana Piroteala

GEN: Thriller

EDITURA: Litera

Format : brosata

Nr. De pagini: 604

“ Un Boeing 777 aterizeaza pe aeroportul JFK din New York. Deodata, luminile avionului se sting, usile raman inchise, toate canalele de comunicatie se intrerup, iar avionul se cufunda intr-o liniste mormantala. Dr. Eph Goodweather, seful echipei de interventie rapida in situatii de amenintare biologica, patrunde in cele din urma in interiorul lui. Ceea ce gaseste acolo ii ingheata sangele in vine. Un fost profesor de folclor la Universitatea din Viena, Abraham Setrakian, este singurul care stie ce se intampla. Stie ca a venit vremea, ca se pregateste un razboi…”

Coperta cartii

„Molima” este primul volum al trilogiei cu acelasi nume, celelalte doua volume fiind “The Fall” aparut in 2010 si “Eternal Night” urmand sa fie publicat in 2011.

Cei doi autori, unul fiind regizor, scenarist si producator de film, iar celalalt autorul mai multor romane mistery, imbina in “Molima” elemente  horror si fantastice, creeand o imagine terifianta dar care te tine sub tensiune pana la ultima fila.

Mi-am achizitionat aceasta carte pentru ca auzisem ca se refera la vampiri. Ei bine nu a fost ceea ce ma asteptam.

Cartea este destul de buna si interesanta pentru cei pasionati de genul horror, suspans si mistery, dar nu si pentru cei care citesc urban – fantasy.

Este usor de citit, as putea spune ca seaman cu un film transpus intr-o carte, cel putin aceasta este impresia pe care am avut-o eu.

Vampirii lui Del Toro si Hogan nu au insa nimic in comun cu cei create de Stoker, Rice, Mayer etc, mai degraba sunt niste zombie desgustatori.

Nu o recomand celor care iubesc cartile altor autori de povesti cu vampiri sau alte creature supranaturale.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Molima de Guillermo Del Toro si Chuck Hogan

  1. RRoxana zice:

    Chiar daca imi plac alte carti cu vampiri, tot sunt curioasa in legatura cu asta.

  2. Dana zice:

    Si mie mi s-a parut interesanta prima data cand am citit despre ea!
    E un singur volum nu ?

  3. Roman Diana Manuela zice:

    in articol scria ca este vorba despre o trilogie si scrie chiar si titlurile urmatoarelor volume.

    • ladyandreea zice:

      am uitat ca este trilogie, oricum nu mi-a placut atat de mult incat sa imi doresc sa citesc urmatoarele volume. Nu ca nu ar fi interesanta, insa este prea horror pentru gustul meu.

  4. Sayuki zice:

    Imi aminteste putin de un film pe care l-am vazut acum cativa ani cu o prietena. Dar nu prea cred ca e genul meu de carte…

  5. Oanna zice:

    Nu stiam ca exista si un film facut dupa aceasta carte. Trebuie sa il caut 😀

  6. akela zice:

    Nu exista inca un film facut dupa aceasta carte.Inca…
    Si ar trebui sa fie si o continuare a cartii anuntat de cei de la Litera acum 100 de ani!!!Nu stiu zau de ce se misca asa de incet.

  7. Jasmyne zice:

    e foarte faina cartea!! am citit-o si abia ast sa imi procur si celalte 2! nu e chiar asa horror! dar te face sa iti folosesti imaginatia un pic peste limite:D

Lasă un răspuns

