O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks


Titlu original: A walk to Remember

Traducerea: Iordana Ferent si Stefan Ferent

Nr. De Pagini: 186

Format:brosata

Gen :Romance

Editura :Rao

“ La saptesprezece ani viata mea s-a schimbat pentru totdeana… Am cincezeci si sapte de ani, dar chiar si acum imi aduc aminte tot ce s-a intamplat in anul acela, pana la cele mai mici detalii. Adesea retraiesc acel an, readucandu-l la viata, si cand o fac, ma copleseste mereu un amestec ciudat de tristete si bucurie…Aceasta este povestea mea si promit sa nu omit nimic… La inceput, veti zambi si mai apoi, veti plange – sa nu spuneti ca nu ati fost averizati.”

Coperta cartii

“O plimbare de neuitat” este unul dintre romanele mele preferate de dragoste. Cu toate ca poveste nu are nimic iesit din comun, stilul sensibil in care este scrisa, gingasia personajelor, atmosfera in care te transpune Sparks, toate acestea te fac sa adori aceasta carte.

“O plimbare de neuitat” este un roman despre iubire, dar dincolo de asta despre acei oameni speciali pe care ii intalnesti la un moment dat in viata si care chiar daca nu raman pentru mult timp in viata ta ti-o schimba pentru totdeauna.

Cartea a avut parte si de o ecranizare la fel de reusita.

Recomand atat cartea cat si filmul tuturor, indiferent de varsta. Niciodata nu este prea tarziu sa retraieste fiorii iubirilor adolescentine.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks

  1. Darkflayer zice:

    filmul a fost si ramane preferatul meu.cartea sper sa fie la fel ca si filmul

  2. ladyandreea zice:

    Este, doar ca in carte actiunea se petrece in anii „50, iar in film in zilele noastre, dar in linii mari filmul respecta cartea.

  3. deuu zice:

    tocmai am terminat cartea si m-a fascinat :d ,si am inceput ‘Draga John’care e la fel de superba

  4. Sayuki zice:

    Chiar trebuia sa citesc cartea..imi plac romanele de dragoste…
    Dar nu pot sa ma abtin sa nu spun ca cei de la Rao puteau sa se straduiasca mai mult la coperta, mai ales avand in vedere ca ai spus ca e o carte asa frumoasa…

  5. Dana zice:

    Am plans la ea asa mult ….
    E o poveste uimitoare!!

  6. Nicole zice:

    Filmul este unul dintre preferatele mele…Foarte trist, dar totusi superb!

  7. Roman Diana Manuela zice:

    intr-adevar, e o poveste deosebita. m-a emotionat pana si pe mine….

Lasă un răspuns

