Ultimul cantec de Nicholas Sparks


Titlu original: The Last Song

Traducerea: Laura Frunza si Mihaela Frunza

Nr. De pagini: 407

Format:brosata

Gen: Romance

Editura:Rao

“Viata Veronicai „Ronnie” Miller, o tanara de 17 ani, este data peste cap atunci cand parintii ei divorteaza si tatal se muta de la New York la Wilmington, in Carolina de Nord. Trei ani mai tarziu, ea este la fel de furioasa si de instrainata de parinti, mai ales de tatal ei… pana cand mama hotaraste ca ar fi cel mai bine pentru toata lumea ca Ronnie sa-si petreaca o vara alaturi de tatal ei, un fost profesor si pianist, care duce o viata linistita in acel orasel de la malul marii. Rebela si plina de resentimente, Ronnie respinge insa toate incercarile de apropiere ale parintelui si ameninta sa se intoarca la New York – asta pana cand il intalneste pe Will, cel mai popular tanar din oras si ultima persoana de care s-ar fi gandit ca va fi atrasa. „Ultimul cantec” este o poveste de neuitat despre variatele fatete ale iubirii – prima iubire, iubirea dintre parinti si copii – care arata, asa cum numai romanele lui Sparks reusesc sa o faca, cum dragostea ne poate sfarama inima… dar reuseste si sa o vindece.”

Coperta cartii

Este imposibil sa nu o indragesti pe rebela Ronnie. Cu siguranta fiecare dintre noi a avut un moment in viata in care s-a revoltat impotriva parintilor. Se spune ca intotdeauna ii ranim cel mai rau pe cei care ne iubesc cel mai mult. La fel si Ronnie nu isi poate ierta tatal pentru ca a plecat de acasa, nu vrea sa-l asculte si il pedepseste prin atitudinea ei ursuza. Insa timpul pe care este fortata sa-l petreaca alaturi de el, felul in care acesta reactioneaza in fata furiilor si ostilitati  ei, o fac in cele din urma sa-si schimba atitudine si in cele din urma sa descopere ca lucrurile nu erau asa cum le vedea ea.

Mi-a placut aceasta carte tocmai pentru ca personajul principal evolueaza pe parcurs , ajungand in final o persoana complexa, o tanara matura, stapana pe ea, diametral opusa adolescentei rebele de la inceput.

Recomand aceasta carte cu caldura, merita citita. As putea spune , fara sa exagerez ca este una din acele scrieri care iti modeleaza personalitatea.

Fireste asemeni altor romane ale lui Nicholas Sparks si acesta beneficiaza de o ecranizare reusita.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Ultimul cantec de Nicholas Sparks

  1. Darkflayer zice:

    am vazut filmul si mi’a placut enorm.mi’as dori tare mult sa citesc cartea.

  2. ladyandreea zice:

    Si mie mi-a placut filmul, in plus si de data asta filmul si cartea respecta aceeasi linie.
    Nu intalnesti prea des o astfel de situatie, de obicei filmul omite multe detalii din carte.

  3. Darkflayer zice:

    astept sa citesc carte ca apoi sa imi dau cu parerea daca respecta sau nu.

  4. Andreea zice:

    foarte frumoasa cartea si foarte frumos filmul :X

  5. RRoxana zice:

    Am vazut filmul, si o dispretuiesc pe colega mea careia ii place filmul doar pentru ca joaca Miley Cyrus 😎

  6. Dana zice:

    A fost prima carte de Nicholas pe care am citit-o si m-a impresionat asa mult ca le-am citit si pe celelalte! :d

  7. Sayuki zice:

    Din pacate inca am cartea in wishlist, deci nu am reusit sa o citesc pana acum. Imi trebuie o lista si pentru carti de care sa intreb la biblioteca, sunt prea multe si le tot uit…

    • Dana zice:

      Trebuie neaparat sa o iei!…
      Am vazut din comentariile de pe blog ca ai destule carti in palmares sa spunem asa!…E o carte pe care nu trebuie sa o ratezi!!

  8. Oanna zice:

    Nu am citit cartea insa am vazut filmul si mi-a placut povestea spusa de acesta.

Lasă un răspuns

