Angelologia de Danielle Trussoni


Titlu original:  Angelology

Traducerea: Mariana Piroteala

Gen: Thriller

Editura: Litera

Format : brosata

Nr. De pagini: 716

„Evangeline era o copilă atunci când tatăl ei a încredinţat-o măicuţelor de la mănăstirea St Rose. La douăzeci şi trei de ani, descoperirea unei scrisori din 1943 îi revelează tinerei o istorie secretă de acum o mie de ani, un străvechi conflict între Societatea Angelologilor şi nephilimi, descendenţii rezultaţi din împreunarea îngerilor cu oamenii.

Generaţii întregi de angelologi şi-au pus viaţa în slujba anihilării nephilimilor, iar misiunea lor, căreia Evangeline i-a fost de mult menită, o poartă din bucolica ei mănăstire în centrul opulenţei newyorkeze.

Angelologia, un roman care musteşte de istorie şi de personaje captivante, împleteşte tradiţia biblică, mitul orfic şi viziunea miltoniană a paradisului pierdut într-o poveste fascinantă, despre oameni obişnuiţi prinşi într-o luptă care va decide soarta omenirii.”

Coperta cartii

“Angelologia” este romanul de debut in domeniul fictiunii al autoarei americane Danielle Trussoni. O poveste fascinanta despre o straveche confruntare reaprinsa in zilele noaste, intre ingeri si oameni.

Mi-am cumparat aceasta carte pentru ca citisem numai cronici favorabile. Carte se bucurase de un mare succes in State si am vrut sa vad daca chiar merita toti laurii.

Ce-i drept nu am fost dezamagita, cartea este foarte buna, plina de suspans, bine documentata, iar personajele sunt de-a dreptul incantatoare. Aici am gasit primele referiri la termenul de nephilimi, angelologie si referiri la Cartea lui Enoch.

Maicuta Evangeline este ajutorul bibliotecarei manastirii St. Rose. Cu multi ani in urma, dupa moartea mamei sale tatal ei a adus-o aici. Acum singura ruda ramasa in viata este bunica din partea mamei insa relatia dintre cele doua este aproape inexistenta.

Viata pasnica a maicutei se schimba in ziua in care primeste o solicitare din partea unui anumit domn Verlaine de a cerceta arhiva manastirii in cautarea unor vechi documente.

Descoperirea unei scrisori   ratacita printer alte documente ii starneste interesul Evangelinei, si o impinge sa faca niste cercetari mai amanuntite. Insa tanara nu este singura interesata de acele lucruri, mai sunt si altii, iar aceia sunt dispusi sa faca mult mai mult pentru ele, chiar sa si ucida.

Este un roman care te prinde de la primele randuri si in ciuda faptului ca are peste sapte sute de pagini nu te vei indura sa-l lasi din mana pana la final.

In plus cartea va fi si ecranizata, iar autoarea pregateste o continuare.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Angelologia de Danielle Trussoni

  1. Darkflayer zice:

    wow.acum am lasat vampiri putin mai in spate si am luat’o cu ingerii.de cand am citit ,,Ingerul noptii”,am inceput sa caut informatii si carti cu aceasta tema.cartea este superba,la fel si coperta

  2. Andreea zice:

    inca o carte pe lista mea :X

  3. RRoxana zice:

    Ok, am pus-o inainte de Ingerul Noptii 😀

  4. Dana zice:

    Eu imi doresc foarte mult aceasta carte pt. ca am auzit asa multe lucruri bune!…

  5. Sayuki zice:

    Pare interesanta, dar nu stiu cate de pe gustul meu este.

  6. Oanna zice:

    O ce fain, nu stiam ca va exista si o ecranizare. Acest lucru nu poate decat sa ma bucure.

Lasă un răspuns

