Nu plange sub clar de luna de Heather Davis


Titlu original: Never cry Werewolf

Traducerea: Carmen Botosaru

Nr. de pagini: 301

Format: cartonata cu supracoperta

Editura : Leda

Gen:  Fantasy, literatura pentru adolescenti

“Nu era genul de baiat despre care sa spui pe loc ca e dragut, dar, categoric era genul de la care nu-ti poti lua ochii. Parul negru ii acoperea fruntea, iar pielea de nuanta maslinei lucea in semiintuneric.

Ramasese nemscat pe intervalul de trecere, ca si cum i-ar fi provocat pe ceilalti sa spuna ceva.

Cand si-a dat jos ochelarii de soare, m-am trezit uitandu-ma fix in ochii lui adanci, de culoarea chihlimbarului.

–          Austin Bridges al III-lea, a soptit Ariel, si si-a fluturat scurt mana spre el in semn de salut. Ce cauti aici?”

Coperta cartii

Shelby este o fata care se confrunta zi de zi cu “greutatile” vietii de adolescenta.

Pana in ziua in care a reusit sa-i starneasca furia mamei sale vitrege viata ei a decurs normal impartita intre scoala, cumparaturi, discutii cu prietenele si intalniri cu baietii. Insa tot confortul pe care i-l oferea bogatul sau tata dispare  ca prin farmec   atunci cand se trezeste expediata intr-o tabara de reeducare alaturi de alti adolescenti de bani gata cu probleme de comportament.

In ciuda faptului ca isi considera vacanta ratata reuseste totusi  sa-si faca noi prieteni aici si chiar sa-l intalneasca pe baiatul visurilor sale. Acesta este Austin Bridges al III –lea, fiul unei cunoscute vedete rock, aflat si el acolo printr-o imprejurare nefericita. Insa Austin are un secret pe care se straduieste din rasputeri sa-l ascunda fata de ceilalti. Daca Shelby si Austin vor fi impreuna si daca secretul lui va fi descoperit trebuie sa cititi cartea.

Initial am privit cu reticenta carticica de trei sute de pagini. In comparatie cu cartile in serii de cate cinci- zece volume mi-am zis ca nu poate sa-mi ofere mare lucru.

Insa m-am inselat, cartea chiar merita citita si nu numai de adolescenti.

Dincolo de povestea de dragoste, Davis ne ofera cateva lectii de viata – lectia prietenie, a increderii in fortele proprii si a comunicarii cu cei apropiati. Cu siguranta o veti indragi pe Shelby si veti ramane cu un sentiment placut la finalul cartii.

Desi este o carte cu cateva elemente de paranormal, accentual nu cade pe acesta, ci mai degraba pe relatiile interumane.

O recomand cu caldura tuturor categoriilor de varsta, este o lectura usoara si placuta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Nu plange sub clar de luna de Heather Davis

  1. Darkflayer zice:

    urmeaza sa o citesc.mi’a imprumutat’o o prietena.dupa ce o citesc iti spun parerea mea. 🙂

  2. Andreea zice:

    mereu am vazut-o prin librarii si mai mereu eram cu aceeasi prietena care imi spunea ca nu e mare lucru de ea…si cum avem gusturi comune in materie de carti am zis sa nu o iau…dar m-ai facut curioasa 😕

  3. Dana zice:

    Nu stiu daca sa o cumpar sau nu …
    Au aparut in ultimul timp asa multe optiuni incat nu mai stiu ce sa mai cumpar!>!>>.

Lasă un răspuns

