Revelatia de Kelley Armstrong


Titlu origina: The Awakening

Traducerea: Cristina Jinga

Nr. De pagini: 407

Format: cartonata cu supracoperta

Editura: Leda

Gen: urban – fantasy

“Chloe Saunders este o necromanta ale carei puteri nu pot fi controlate: ea readuce mortii la viata chiar si fara sa vrea. Iar puterile ei crescande reprezinta o amenintare pentru cei care au creat-o initial ca pe un experiment stiintific, prin modificari genetice. Acum, Chloe fuge pentru a-si salva viata, impreuna cu trei dintre prietenii ei inzestrati cu puteri supranaturale – doi vrajitori si un varcolac –, inainte ca Grupul Edison sa ii gaseasca si sa ii lichideze.”

Coperta cartii

Al doilea volum continua povestea lui Chloe si a celorlalti prieteni ai ei. Fuga din sanatoriul Lyle nu i-a servit la nimic pentru ca Rae si matusa ei i-au tradat increderea. Singura speranta o are in Derek si Simon care au reusit sa se salveze.

Totusi impreuna cu Liz, Tori si matusa ei care regreta faptul ca si-a tradat nepoata, reuseste o noua evadare. De data aceasta  cu totii trebuie sa supravietuiasca pe strazi sub presiunea puterilor lor ce cresc necontrolat, a greutatilor vietii de oameni fara adapost si mai ales a fricii de na nu fi capturati din nou de cei din Institutul Edison.

Acum au aflat ca de fapt ei sunt subiectii unui experiment scapat de sub control, iar puterile lor inimaginabile le pot aduce moartea. Cei care i-au creat vor sa-i elimine, tocmai de aceea nu pot avea incredere in nimeni.

Al doilea volum devine mult mai incitant. Incep sa se lege ideile, avem parte de dezvaluiri socante,  mult mai multa actiune si suspans. Armstrong stie cum sa te tina sub tensiune pana la final si apoi sa-ti doresti mai mult.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Revelatia de Kelley Armstrong

  1. Darkflayer zice:

    nu am acest volum,dar sper sa mi’l pot cumpara.cand o sa auda mama ca acum citesc despre o persoana care vede spirite,o sa ma creada o nebuna :))

    • Sayuki zice:

      Si mama se uita cam ciudat la mine cand am inceput sa citesc carti cu vampiri, dar s-a obisnuit. Si dupa ce scapa de examene mi-a zis ca vrea sa citeasca Jurnalele Vampirilor, ca i-a sunat interesant rezumatul pe care i l-am facut 🙂

      • ladyandreea zice:

        Eu am avut „probleme” cu sotul meu cand a vazut cate carti cu vampiri si alte creaturi imi tot cumpar, dar pana la urma s-a resemnat.

      • Sayuki zice:

        Eu mai am si o colega care de cate ori ii spun ca citesc o carte cu vampiri face ochii mari si incepe sa imi povesteasca iar ca nu o sa citeasca vreodata asa ceva, ca cica i-ar fi frica :|. Asta ma face sa n-o suport, ca nici nu ma lasa sa vorbesc daca vreau sa-i spun ca e o mare diferenta intre fantasy-ul cu vampiri si o carte horror…dar n-am ce-i face…

  2. Dana zice:

    Da…si mama era cam uluita!
    In timp s-a obisnuit cu ideea dar nu cred ca ar dori vreodata sa citesca asa ceva…Hi hi hi!!

Lasă un răspuns

