Pretul sangelui de Tanya Huff


Titlu original: Blood Price

Traducerea: Iulia Arsintescu

Gen: Urban – fantasy

Editura: Leda

Format : brosata

Nr. de pagini: 383

“Vicki Nelson, fost detectiv la Brigada Omucideri a Politiei din Toronto, in prezent detectiv particular, este martora la primul atac al fortei intunecate care in curand va raspandi domnia terorii asupra metropolei canadiene.

Pe masura ce omorurile infricosatoare se insira unul dupa altul, Vicki se vede prinsa in plasa unei anchete care o face sa reia relatia pasionala si furtunoasa cu fostul ei partener din politie, Mike Celluci, chiar daca intre timp face echipa cu scriitorul Henry Fitzroy intr-o incercare disperata de a lua urma atacatorului. Pentru ca Fitzroy, care este vampir si fiul bastard al regelui englez Henric VIII, poseda cunostinte mai presus de cele ale muritorilor, adunate de-a lungul secolelor pe care le-a petrecut controlandu-si propria fire nedomolita si setea de sange.”

Coperta cartii

Am citit cu placere aceasta carte tocmai pentru ca autoarea reuseste sa introduca cu succes  elementele supranaturale intr-un  roman politist. Pentru ca in sine asta este – pe tot parcursul cartii un criminal in serie care terorizeaza orasul  este cautat atat de politie cat si detectiva particulara Vicki Nelson.

Un aspect care mi-a placut la aceasta carte este ca cititorul poate sa urmareasca in acelasi timp ceea ce se intampla cu Vicki,Mike si Fitzroy pe de o parte cat si ceea ce face eroul principal negativ. Ii putem urmari  fiecaruia miscarile,actiunile, amintirile (in cazul lui Fitzroy), cat si metamorfoza eroului  negative. Trecerea acestuia de la o aparenta normalitate la starea de nebunie dusa la extrem.

Per ansamblu este un roman complex in care elementele fantastice, povestile de dragoste si suspansul  se imbina intr-un mod armonios.

Datorita succesului de care s-a bucurat intreaga serie, aceasta a fost transpusa intr-un serial de televiziune, care a fost difuzat si la noi in tara de catre AXN.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pretul sangelui de Tanya Huff

  1. deea zice:

    am citit-o prin vara(cam dupa ce a aparut).nu mi-a placut cine stie ce….poate e de vina si varsta:-?

  2. ladyandreea zice:

    Da, eu mi-am luat in primavara anul trecut cele 3 volume pe care le-a publicat editura, insa nu am citit decat primul volum. Sincer nu mi-a placut, prea sangeroasa pentru gustul meu. Este o carte buna pentru cei care prefera cartile cu vampiri si alte creaturi supranaturale, dar nu si pentru cei care prefera stilul mai soft gen Amurg.

  3. RRoxana zice:

    Sunt curioasa in legatura cu Cartile Sangelui. Habar n-am de ce, poate ca are si un pic din romanele politiste.

  4. Sayuki zice:

    Ma duce cu gandul putin la Vampirii Sudului. Deci nu ma astept sa fie o carte extraordinara, dar nici prea rea. Am dreptate?

    • ladyandreea zice:

      Este o carte destul de buna, nu am citit decat primul volum si nu pot sa-mi dau cu parerea in privinta intregii serii. In plus seria a fost scrisa pe la inceputul anilor ’90, deci este usor diferita de ce a aparut in ultima perioada in materie de vampiri…

      • Sayuki zice:

        Hmm, poate totusi o voi pune pe lista cu carti de citit 🙂

      • Oanna zice:

        Eu sunt foarte curioasa in privinta ei mai ales ca am urmarit serialul realizat pe baza acestor carti. Pacat totusi ca au anulat serialul.

Lasă un răspuns

