Limitele spiritului de Richelle Mead


Titlu original: Spirit Bound

Traducerea: Adrian Deliu

Editura: Leda

Gen: urban – fantasy

Format: cartonata

Nr de pagini: 567

“Dupa o lunga si tulburatoare calatorie pana in orasul natal al lui Dimitri din Siberia, Rose Hathaway s-a intors la Sf. Vladimir si la cea mai buna prietena a ei, Lissa.
Sunt in pragul absolvirii, iar fetele de-abia asteapta ca viata de dincolo de portile de fier ale Academiei sa inceapa.
Dar inima lui Rose inca mai tanjeste dupa Dimitri, si stie prea bine ca el pandeste ascuns undeva, nu departe.

Nu a reusit sa-l ucida atunci cand a avut sansa.
Iar acum,cele mai rele temeri ale ei sunt pe cale sa se adevereasca.
Dimitri, strigoiul, o vaneaza.
Numai ca de data aceasta nu mai vrea s-o convinga sa i se alature, ci s-o ucida.”

 Coperta cartii

 Am gasit foarte provocatoare scrierea acestei recenzii pentru ca sunt atatea lucruri bune de spus despre aceasta carte si imi vine foarte greu sa fac asta fara a da spoilere.

O sa fac tot ce-mi sta in putere pentru a-mi exprima opiniile despre aceasta carte, insa nu am cuvinte exprim acest lucru.

Actiunea in “Limitele spiritului” incepe la academie unde au loc examenele finale, iar pentru Rose acestea sunt ultimele incercari inaintea obtinerii titlului de gardian.

Un examen final planuit de gardieni pentu a le testa abilitatile de a-i proteja pe moroi in lumea reala. Dar ceea ce o ingrijoreaza cal mai tare pe Rose este ce se va intampla dupa terminarea  testelor. Ea stie ca Dimitri este undeva afara, pandind in umbra momentul  prielnic pentru a o ucide. In aceste circumstante Rose este si mai determinate sa-si atinga obiectivul, fiind dispusa sa apeleze  chiar si la solutii ilegale pentru asta. In disperarea ei Rose este capabila sa riste atat viata si viitorul ei cat si pe cel al celor pe care ii iubeste.

Cartea este plina de iubire, pasiune, teama, tristete, suferinta si toate aceste sentimente asternute pe hartie intr-un mod atat de intens sunt de neimaginat. Toate acestea iti starnesc stari imposibil de redat in cuvinte.

Le-am  indragit pe amandoua, atat pe Rose cat si pe Lissa fiecare cu calitatile ei atat de diferite si chiar daca sunt diametral opuse au totusi cava in comun: sunt dispuse sa faca orice una pentru cealalta.

In aceasta carte descoperim o noua latura a lui Adrian. Chiar mi-a placut tipul acesta, se vede ca tine la Rose  si m-a incantat sa-i vad impreuna.

Dimitri, oh  Dimitri! Mi-a frant inima in “Juramant de sange”, iar in “ Limitele spiritului” nu e mai usor.

In fine a fost o incantare sa-l regasesc pe Abe in” Limitele Spiritului” chiar daca nu a avut un rol important mi-a facut placere sa-l am prin preajma  si cred ca acesta va avea un rol mai important in ultimul volum.

Sfarsitul ca intotdeauna te lasa intr-o chinuitoare asteptare.

Categoric “Academia Vampirilor” este seria mea preferata, plina de suspans, emotii si magie te prinde de la inceput. Sper  ca ultimul volum sa-i aduca lui Rose un final fericit pentru ca a trecut prin atatea incat chiar merita sa aiba parte de acel ” fericiti pana la adanci batraneti”.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Limitele spiritului de Richelle Mead

  1. Sayuki zice:

    Eu acum astept sa gasesc Juramant de Sange la biblioteca. Pe urma va trebui sa imi cumpar Limitele spiritului, ca la biblioteca nu au decat pana la volumul 4…

Lasă un răspuns

