Buffy & Edward Cullen


Am gasit filmuletul acesta pe net si m-am amuzat foarte tare. Voi ce parere aveti?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Buffy & Edward Cullen

  1. Andreea zice:

    dragut :)) pacat ca-l omoara pe edward :))

  2. Sayuki zice:

    Chiar e tare clipul : )) Imi place cand il arunca pe geam :))

  3. Roman Diana Manuela zice:

    foarte tare! desi nu m-am prins din prima ce legatura are buffy cu edward, mi-am adus aminte…hei buffy era spaima vampirilor… nu aveam cum sa iasa bine pentru edward!! 🙂

  4. Dana zice:

    Haios rau clipul! Bietul Edward! :))

  5. Roman Diana Manuela zice:

    oricum multa rabdare sa pui cap la cap secvente din doua productii diferite si sa le faci sa aiba sens. iar replicile ei m-au amuzat…tot timpul ii taia „macaroana” lui edward !

  6. RRoxana zice:

    N-am vazut filmul Buffy, presupun ca ar trebui..

  7. Roman Diana Manuela zice:

    daca ai timp sa tragi cu ochiul la cateva episoade, s-ar putea sa-ti placa….nu si in cazul in care esti fan vampiri…nu au o soarta pre fericita

  8. Roman Diana Manuela zice:

    e lunga vara 😉

  9. Oanna zice:

    Foarte amuzant filmuletul. Si eu am urmarit serialul acum cativa ani in urma.

Lasă un răspuns

