Casa Noptii vol. 6 – Tentatia Precomanda


Tentația
Copertă: cartonată
Format: 140 x 210 mm
Număr pagini: 368
Data apariţie: februarie 2011- cartea poate fi precomandata AICI
Secrete întunecate și suspiciuni nemărturisite amenință prietenia dintre Zoey și Stevie Rae și tulbură liniștea tuturor.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Casa Noptii vol. 6 – Tentatia Precomanda

  1. deea zice:

    imi place mai mult coperta asta fata de cea originala.sunt curioasa cine o fi baiatul de pe coperta…banuiesc ca Stark

    • ladyandreea zice:

      mie imi plac foarte mult copertile noastre, sunt foarte reusite. Cand mi-am luat Semnul am ramas impresionata de frumusetea copertii, nu mai vazusem ceva asemanator pana atunci. Asa cred si eu, ca este Stark.

      • Sayuki zice:

        Mie imi place coperta numai de la primul volum. In rest nu mi se par prea grozave. Imi place numai acel „model” care nu se vede decat daca ai cartea in fata.

  2. Laurie zice:

    coperta de la ‘Untamed’ mi se pare cea mai reusita, am avut-o si pe desktop intr-o vreme. si seria chiar e foarte buna. cand am inceput sa citesc ‘Marked’ nu m-a impresionat.. chiar m-a enervat stilul, care mi se parea plin de comparatii de prost gust si de expresii care nu ar avea ce sa caute in literatura [ ma refer la variantele originale, in engleza ]. dar dupa ce le-am mai dat o sansa.. m-au captivat. chiar e o ideea inedita.

Lasă un răspuns

