Tristeti de sucub de Richelle Mead


Titlu original: Succubus Blues

Traducerea: Mariana Piroteala

Editura: Leda

Gen: Urban – fantasy

Format: cartonata

Nr de pagini: 415

Mentiuni speciale: recomandat 16+

“Georgina Kincaid este sucub – adica un demon sexy si plin de glamour, care seduce muritorii si le absoarbe energia. Desi aparent sa fii sucub pare ceva spectaculos, Georgina nu poate avea o viata amoroasa normala, caci asta ar insemna sa faca rau celor doi bieti muritori de care se simte atrasa, scriitorul Seth Mortensen si fermecatorul Roman.
Dragostea trece insa pe locul secund atunci cand in lumea nemuritorilor din Seattle se iveste o amenintare: vampiri si dracusori deopotriva sunt atacati, iar Georgina, investigand de una singura, descopera existenta unor creaturi respinse atat de rai, cat si de iad, si care vor sa se razbune…”

Coperta cartii

In primul rand cartea nu este ceea ce pare la prima vedere; nu este un roman plin de scene de sex ( de fapt sunt numai doua, destul de explicite).

“Tristeti de sucub” este romanul de debut al lui Richelle Mead si trebui sa va spun ca este unul destul de reusit.

Georgina a fost transformata in sucub cu mult timp in urma, cand nu era decat o muritoare din Grecia antica. Dupa secole in care a sedus o multime de barbati absorbindu-le energia vitala, ea a capatat o oarecare blazare.

In prezent ea lucreaza ca manager assistent intr-o librarie, iar in timpul liber viseaza la iubire, romantism si copii. Insa niciunul din aceste vise nu are vreo sansa sa se realizeze din cauza pactului pe care l-a incheiat cu regina sucubilor, Lilith.

Prietenii supranaturali ai Georginei sunt niste creaturi la fel de interesante ca si ea. Doi vampiri nu atat de infricosatori pe cat ne-am fi asteptat si arhidemonul Jerome (un imptimit fan al lui John Cusack), seful tuturor demonilor din zona, care are o relatie mai mult decat prieteneasca cu ingerul local, Carter.

Richelle Mead ne introduce intr-o lume unde creaturile supranaturale traiesc printre oameni, abordand stilul lor de viata, avand slujbe, case, prieteni umani.

Cartea pune accentul pe trairile Georginei, procesele ei de constiinta, visele, sperantele si iubirile ei. Problemele apar insa cand incep sa moara nemuritori din ambele tabere. Pentru a afla cine este ucigasul, ingerii si demoni trebuie sa incheie o alianta. Pentru ca unul dintre ei sau cineva din afara este indeajuns de furios incat sa-i doreasca morti pe toti.

In incheiere tin sa mentionez ca mi-a placut romanul, insa totusi mi-a creat o vaga impresie ca-i lipseste ceva, posibil ca urmatoarele volume sa-mi spulbere aceasta senzatie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tristeti de sucub de Richelle Mead

  1. deea zice:

    din cate am inteles volumele 2 si 3 sunt si mai reusite decat aprimul(parerea fanilor)

    • ladyandreea zice:

      serios, eu ma gandeam sa renunt la seria asta, pentru ca nu mi-a placut in mod deosebit primul volum. Asta inseamna ca trebuie sa ma grabesc sa precomand cartea, daca chiar merita.

      • Sayuki zice:

        Eu nu pot renunta prea usor le o serie, chiar daca nu prea mi-a placut primul volum…

      • Oanna zice:

        Multa lume lauda seria aceasta si de aceea am zis sa continui cu ea.
        Am cel de-al doilea volum dar nu m-am apucat inca de el pentru ca tot mereu erau alte carti inaintea acestuia.

      • Dana zice:

        Eu am renuntat in a mai citi-o pt. ca am inteles ca nu ar fii tocmai potrivita …cel putin copiilor sub 18 ani…o sa mai astept!
        Oricum nu e in topul cartilor care nu mai pot astepta!

  2. Oanna zice:

    Eu am citit doar primul volum dar am zis sa vad cum va fi si cel de-al doilea.

Lasă un răspuns

