Balul fetelor moarte de Rachel Caine


Titlu original: Dead Girls’ Dance

Traducerea: Adrian Deliu

Gen: urban – fantasy

Editura: Leda

Format : cartonata

Nr. de pagini: 381

“Claire Danvers nu duce lipsa de provocari… cum ar fi viata printre creaturile noptii.

Partea buna este ca are un strasnic vecin de camera (care are obiceiul sa dispara odata cu rasaritul soarelui) si un nou iubit (care are talentul de a da vesnic de necazuri).

Între timp, o fratie îsi organizeaza anualul Bal al Fetelor Moarte si – surpriza! – Claire si prietena ei Eve, proscrisa ca si ea, sunt invitate. Fetele se duc la petrecere, sperând sa gaseasca acolo ajutorul de care au nevoie pentru salvarea lui Shane.

Dar când afla adevaratul motiv al invitatiei, întregul iad se dezlantuie, fiindca de data aceasta viii si mortii deopotriva sunt gata sa sfâsie cortina noptii.”

Coperta cartii

Cand Claire Danvers a ajuns la colegiu a crezut ca cea mai mare problema a ei va fi sa faca fata cursurilor. Insa s-a inselat; vedeti, Claire a facut o mare gresala cand a ales universitatea din Morganville – singurul oras din America condus de vampiri, iar unde sunt acestia apar si problemele.

“Balul fetelor moarte” continua poveste exact de acolo de unde sa termina “Casa de sticla”. Michael Glass, proprietarul casei si bunul prieten al lui Claire zace mort pe podea. Insa Claire, Eve si Shane nu au timp sa-l jeleasca deoarece tatal lui Shane le produce o multime de necazuri. Claire, Shane si Eve se afla in mijlocul unei batalii.

Nimic din Morganville nu este asa cum pare, iar” Balul fetelor moarte” este plin de schimbari neasteptate. Locatarii casei de sticla reusesc sa obtina protectia Ameliei, cel mai puternic vampir din oras. Aceasta protectie ii da posibilitatea lui Claire de a se intoarce la cursuri, lui Eve de a merge din nou la munca, iar lui Shane de a face ceea ce facea si mai inainte, insa nu se pot bucura prea mult de toate acestea deoarece cineva le doreste moartea.

In acest al doilea volum aflam mai multe detalii despre trecutul intunecat al lui Shane, despre familia  lui Eve si despre ce secrete ascunde Michael.

Relatia lui Claire cu Shane incepe sa evolueze, in plus autoarea ne bucura si cu cateva scene pline de romantism.

Rachel Caine dovedeste pentru inca o data ca este o maestra a suspansului si a actiunii. “Balul fetelor moarte” este o carte care te tine sub tensiune de la prima pana la ultima fila.

Abia astept luna februarie pentru a citi si al treilea volum al seriei – “Aleea Intunericului”.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Balul fetelor moarte de Rachel Caine

  1. ladyandreea zice:

    la volumul 1 a fost bine ca l-am primit repede si pe al doilea, dar acum…

  2. Sayuki zice:

    Ador seria asta ❤
    Luni trebuie sa iau Balul fetelor moarte de la posta. Abia astept sa-l devorez <33

  3. Andreea zice:

    seria asta dupa parerea mea este cea mai reusita …abia astept sa-mi iau si aleea intunericului…dar tre’ sa mai astept ca e criza nene :D….cel mai mult imi place de shane si claire ii iubesc sunt favoritii mei :*:*:* defapt scenele dintre ei sunt favoritele mele ;))

    • Sayuki zice:

      Si mie imi place de Shane, dar dintre fete o prefer totusi pe Eve. Si dintre vampiri pur si simplu o ador de Amelie, mi s-a pus pata pe eleganta ei.

  4. Dana zice:

    Am citit-o si pe ea si urmatoarele volume si pot spune ca e minunata!!!
    E una din seriile mele preferate~!

  5. Sayuki zice:

    Acum ca am terminat de citit si volumul asta, trebuie sa astept sa imi iau Aleea Intunericului. Dar ma bucur totusi ca sfarsitul nu a mai fost atat de in suspans ca cel al primului volum. In tot timpul de cand am termina Casa de Sticla si pana Am pus mana pe Balul fetelor moarte m-am tot gandit ce o sa se intample cu Michael.

  6. Oanna zice:

    Am reusit si eu intr-un final sa-mi cumpar primele doua carti din serie. Intradevar superba seria. Acum urmeaza sa-mi cumpar si celelalte volume.

  7. Oanna zice:

    Da am observat ca toata lumea are cuvinte de lauda la adresa acestei serii. 😀

    • Dana zice:

      Pai sa-ti explic de ce : e pur si simplu credibila…are scene pline de dragoste , dar si scene pline de cruzime si rautate!
      Exact ca si viata noastra reala, doar ca e dusa un pic mai mult la extrem 😀 :d

Lasă un răspuns

