Casa de sticla de Rachel Caine


Titlu original: Glass Houses

Traducerea: Adrian Deliu

Gen: urban – fantasy

Editura: Leda

Format : cartonata

Nr. de pagini: 382

 

“Bine ati venit în Morganville, Texas! Nu ramâneti pe afara dupa ce se lasa întunericul…

Morganville este un mic oras universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate… unele chiar malefice. Atunci când studenta Claire Danvers se muta din campus într-una dintre cele mai vechi case din Morganville, ea descopera ca persoanele cu care împarte locuinta nu dau prea multe semne de viata.

Cu toate acestea, ele o vor apara pe Claire, atunci când cele mai tainice secrete ale orasului vor iesi la lumina, lacome de sânge proaspat.”

Coperta cartii

“Casa de sticla” este primul volum din seria „Vampirii din Morganville”. Acesta a aparut in Statele Unite in  2006, iar anul trecut editura Leda a inceput publicarea acestei serii si in limba romana.

Claire Danvers are numai 16 ani, insa s-a mutat deja de acasa si si-a inceput studiile universitare. Viata in campus alaturi de alte tinere nu este insa nici pe departe atat de usoara pe cat s-ar fi asteptat.

Claire devine repede tinta rautatilor colegelor de camin, iar in ziua in care capata un ochi vanat se hotaraste sa-si caute un alt adapost in afara campusului. Astfel ajunge la casa de sticla, unde ii intalneste pe Eve, Michael si Shane. Insa Claire nu este in siguranta nici aici pentru ca in orasul Morganville cei care fac legea sunt vampirii, iar ironia sortii face ca cea care i-a invinetit ochiul sa fie protejata de acestia.

Vampirii creati de Rachel Caine sunt creaturi  nocturne ce au multe trasaturi comune cu vampirii clasici – lumina soarelui  ii ucide, nu le place usturoiul si apa sfintita, in plus ei nu pot intra intr-o casa fara a fi invitati mai inainte.

Vampirii nu sunt insa singura problema a lui Claire. Dupa ce s-a mutat in casa de sticla ea incepe sa aiba anumite sentimente fata de colegul ei de casa, Shane. Problema o reprezinta faptul ca acesta are aproape nouasprezece ani in timp ce ea este   inca minora. Caine nu ne da prea multe detalii despre relatia celor doi in acest volum.

Pentru a complica si mai mult lucrurile, Claire nu le poate spune parintilor ceea ce a patit in camin si nici ca s-a mutat in casa de sticla, deorece acestia ar fi chemat-o imediat acasa si  nu isi doreste acest lucru.

“Casa de sticla” este bine scrisa si actiunea este usor de urmarit. Nu este o lectura dificila, iar suspansul creat de autoare te face sa nu lasi cartea din mana. Pot sa spun ca “Vampirii din Morganville”este una din acele serii de carti care  creaza dependenta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Casa de sticla de Rachel Caine

  1. deea zice:

    cel mai mult la seria Vampirii din Morganville imi place ca personajul principal nu este vampir sau nu se indragosteste de vreunul

  2. ladyandreea zice:

    da, iti da mai multe posibilitati

  3. Andreea zice:

    foarte tare toata seria :X

  4. Sayuki zice:

    Mie mi-a placut ca aici vampirii sunt personajele negative, asa cum sunt si in legendele despre ei, nu sunt „vegetarieni”, nu vaneaza animale prin padure sau nu beau sange sintetic , cum fac in alte serii.

  5. RRoxana zice:

    M-ati facut curioasa cu, comentariile voastre :)) Seria asta cred ca mi-o voi lua cand apar toate volumele. 🙂

    • Sayuki zice:

      Eu n-as putea rezista atat :)). Desi am descoperit seria din intamplare. Nu auzisem niciodata de ea cand nu stiam ce sa mai iau de la biblioteca si am dat peste primul volum. Mi-a parut interesant titlul si descrierea si am luat-o. Si dupa ce am citit-o pe nerasuflate eram atat de fascinata ca mi se parea cea mai grozava carte cu vampiri scrisa vreodata :))

      • Dana zice:

        Acelasi lucru mi se intampla si mie…sub nici o forma nu as rezista atata timp….Pur si simplu ma atrage totul , coperta …totul !

      • RRoxana zice:

        Oh, eu zic ca merita asteptarea… Decat sa stau cu inima in dinti pana apare urmatorul volum, mai bine asa 😀

      • Dana zice:

        Asa este , dar atunci care mai este placerea asteptarii , multitudinea aia de intrebari care iti trec prin minte!??!

      • RRoxana zice:

        Mda, adevarat… Oricum mi le doresc destul de mult, nu stiu daca se va intampla sa mi le iau dupa ce apar toate… Ma pot razgandi oricand (Oricand am bani 😀 )

      • RRoxana zice:

        Stai, am formulat gresit. Oricand atunci cand am bani. As vreau eu sa am intotdeauna bani :))

Lasă un răspuns

