Dimitri&Rose Last sacrifice


Pentru ca asteptarea este chinuitoare m-am gandit sa postez filmuletul acesta. Sper sa va placa. 

Deci  fetelor,haideti sa visam!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Dimitri&Rose Last sacrifice

  1. myrunaa zice:

    sooper……….sper k lissa sa fei aleasa noua regina a vampirilor si rose sa ramana cu dimitri intr-un sfarsit

  2. Laurie zice:

    dezavantajul tau e faptul ca citesti cartile in romana si dureaza pana se traduc si se publica si la noi.. eu am citit [ si ] seria asta in engleza de cum a aparut, dar nu o sa dau spoilere 🙂 oricum.. vei fi placut surprinsa

  3. klaudiu zice:

    va rog imi spuneti cand apare ultima carte Last Sacrifice
    pls astept un raspuns

  4. klaudiu zice:

    ms mult

  5. Dana zice:

    E un cuplu minunat!!

  6. Roman Diana Manuela zice:

    ha, uite unde l-am gasit pe ben barnes….

Lasă un răspuns

