Portia de fan made – Jocurile foamei


Mie imi place mult al doilea si cel cu Nina Dobrev. Voi pe care il preferati?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Portia de fan made – Jocurile foamei

  1. deea zice:

    Se zvonea intr-un timp ca Kristen stewart ar concura pentru rolul lui Katniss.Eu sper sa fie aleasa o autoare necunoscuta deoarece o voi vedea Katniss un fel de Bella din Twilight.

  2. myrunaa zice:

    ati obs k alex pettyfer e bagat in majoritatea fan made-urilor?
    adik eu la-m vazut in cele cu the mortal instruments,the infernal devices,blue bloods,vampire academy,acum in the hunger game

  3. RRoxana zice:

    Imi plac mult a 3a si a5a imagine. Cam asa mi-o imaginez eu pe Katniss…

  4. Sayuki zice:

    Mie imi plac mult penultimile 3 desene. Se potrivesc destul de bine cu Katniss si Peeta din imaginatia mea.

  5. Oanna zice:

    Foarte frumoase si reusite desenele.
    Cel cu Nina imi place cel mai mult.

Lasă un răspuns

