Mai las-o moale cu fantomele – book trailer si primul capitol


 

mai-las-o-moale-cu-fantomele primul capitol

Cartea poate fi precomandata de AICI pana la data de 31 Ian la pretul de 30 ron (fara alte costuri suplimentare), dupa aceasta data beneficiati de o reducere de 20 %.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Mai las-o moale cu fantomele – book trailer si primul capitol

  1. deea zice:

    dupa ce am citit primul capitol am fost si mai nerabdatoare sa citesc cartea….inca 3-4 zile si o voi primi:X

  2. Roman Diana Manuela zice:

    e o ideea foarte buna de promovare a unei carti…prin intermediul unui trailer si de a dezvalui primul capitol…exista sanse mai mari de a starni interesul potentialilor cititori.

    • ladyandreea zice:

      da, iti poti face o idee despre carte si despre stilul autorului, in situatia in care nu ai mai citit nimic de acesta.

      • Roman Diana Manuela zice:

        da, asa e. si eu cred ca functioneaza mai degraba in cazul scriitorilor debutanti sau mai putin cunoscuti….celor consacrati le cumparam cartile fara sa avem nevoie de alte prezentari

      • Sayuki zice:

        Chiar e buna ideea 🙂 Datorita trailer-ului am devenit interesata de aceasta carte, ca pana sa il vad cam trecusem peste ea fara sa o iau in seama…

  3. Roman Diana Manuela zice:

    mai vedeam prin librarii primele capitole din diverse carti sub forma de brosuri si ulterior chiar le cumparam….deci functioneaza

  4. Sayuki zice:

    Si eu sper sa imi cumpar vara asta cartea, sau poate sa gasesc sa o citesc pe undeva..

    • Dana zice:

      Eu am citit-o imediat ce a aparut…E foarte bunA !
      Si chiar daca atunci , imediat ce am terminat-o eram suparata ca nu este continuare…mai tarziu am realizat ca s-a spus totul!

  5. Oanna zice:

    O carte frumoasa despre prietenie si despre tristele si dureroasele sentimente aparute in urma pierderii cuiva drag. Mie mi-a facut placere sa o citesc.

Lasă un răspuns

