Casa Noptii vol. 6 Tentatia – book trailer


Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Casa Noptii vol. 6 Tentatia – book trailer

  1. myrunaa zice:

    nu-l suport pe heath …dar nu pot sa zic ca sar intr-un picior k moare…imi pare rau pt zo

  2. ladyandreea zice:

    ramane Stark, ca doar nu o fi cu Kalona

  3. deea zice:

    sa speram ca in peisaj nu va mai aparea si un alt el,deoarece din cate am inteles vor fi in jur de 13 volume.

  4. ladyandreea zice:

    probabil pentru ca sunt doua autoare de aceea nu se hotarasc cu cine sa o lasa, glumesc.

  5. Despre ce e vorba in aceasta serie? as vrea sa ma apuc de aceasta serie dupa ce termin cu Academia vampirilor

  6. Ok sper sa imi placa, dar din cate am observat o sa imi placa!

  7. Kristina zice:

    Cand apare vol. 7????/ si cum se numeste???

  8. florina zice:

    adika sunt 13 volume????????

  9. florina zice:

    sa imi raspunda si mie cineva pls

    • ladyandreea zice:

      Acestea sunt urmatoarele volume care vor aparea,ultimele doua din lista sunt ghiduri. Nu stiu daca autoarele se vor opri la al treisprezecelea volum, asta depinde de contractele pe care lea au incheiate cu editura.
      9-Destined (November 5, 2011)
      10-Dragon’s Oath (July 12, 2011)
      -The Fledgling Handbook 101 (2010)
      -Nyx in the House of Night: Mythology, Folklore and Religion (June 7, 2011)

  10. Sayuki zice:

    Trailerul nu mi se pare cine stie ce… Inca nu sunt hotarata daca sa citesc sau nu aceasta serie. Dar cred ca voi lua macar primul volum, sa vad cum e 🙂

  11. alexandra zice:

    Am citit cele 8 vol aparute in romania si e STPER!!!! Il recomand cu cel mai mult drag

Lasă un răspuns

