Titlurile cu miza in 2011 la editura Litera


 

Oamenii delfini si Callisto, de Torsten Krol (colectia PREMIUM de LITERAtura) – Cine este Torsten Krol? Nici mai mult, nici mai putin decat un mister. Un pseudonim enigmatic, in spatele caruia se ascunde un scriitor catalogat deopotriva de critica, dar si de cititori, ca fiind aproape de geniu. Ce ii face opera speciala? Abordarea originala, scriitura desavarsita, personajele atat de realist creionate… si toate acestea la un loc! Oamenii delfini si Callisto sunt prin excelenta romane ale postmodernismului. Primul descrie alienarea ca unica solutie a supravietuirii, in timp ce al doilea transforma cliseul american al raportarii la terorism intr-o satira inteligenta la adresa mediocritatii si prostiei. Autorul este necunoscut publicului roman, dar comparat cu William Golding sau JD Salinger; autor misterios (pseudonim), care scrie folosind simboluri si parabole, farse macabre pe gustul fratilor Coen.

O zi, autor David Nicholls (colectia PREMIUM) este un roman deja ecranizat, printre cele mai bine vandute carti din 2010 in intreaga lume.

 

Tentatie, autori PC si Kristin Cast – volumul 6 din binecunoscuta scoala de vampiri Casa Noptii, iar seria va continua.

SURSA  editura Litera

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Titlurile cu miza in 2011 la editura Litera

  1. gabriela zice:

    Dar last sacrifice nu apare in februarie??

  2. gabriela zice:

    Naspa…..poate, poate apare in februarie, eu am auzit ca cel tarziu in martie, sper sa apara in februarie!

  3. Roman Diana Manuela zice:

    Am castigat cartea Oamenii delfin la un concurs…inca astept sa ajunga. Din cate am citit pe spatele acestei carti, pare sa fie ceva in stilul lui Stephen King, ale carui romane nu le citesc niciodata seara 🙂 Are un talent deosebit sa te faca sa iti fie frica citindu-i cartile. Dupa ce o citesc poate revin cu o parere…poate m-am inselat comparandu-i pe cei doi.

  4. Roman Diana Manuela zice:

    Pentru iubitorii genului horror, cred ca nu e nimeni altul ca Stephen King. Am luat cartea The Shinning, cu Adevarul, din curiozitate, sa vad si eu care-i treaba cu autorul asta. Mi-a placut, dar atat mi s-a facut de frica, incat imi venea sa bag cartea in congelator, cand nu o citeam, sa fiu sigura ca nu iese nimic de acolo 🙂

  5. Oanna zice:

    Am cautat mai multe informatii despre cartea”Oamenii delfin” si mi-a placut ce am gasit iar descrierea mi-a captat atentia si curiozitatea.

Lasă un răspuns

