Academia Vampirilor fan made


Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Academia Vampirilor fan made

  1. gabriela zice:

    ce tare!!!!!!!!sunt superbe, imi plac foarte mult abea astept filmul!!!chiar daca apare in 2013!!!

  2. ladyandreea zice:

    Multumesc, ma bucur ca iti plac.Da si eu abia astept filmul desi mai avem ceva de asteptat pana in 2013.

  3. Da mai avem cam mult de asteptat dar asta e astept, dar totusi avem mult mai mult de astepta fata de volumul 6!

  4. myrunaa zice:

    f thare ador aceste fan made-uri
    tine-o tot asa

  5. deea zice:

    pana va aparea filmul trebuie sa ne multumim si cu fan made-uri.

  6. Eu ma multumesc cu fan made-uri si cu cartile!

  7. bianca2b zice:

    Foarte frumoase.Sunt facute de tine?

  8. ladyandreea zice:

    Multumesc, le-am ales pe cele care mi-au placut mai mult.

  9. Laurie zice:

    nu stiu ce sa spun cu privire la film.. sper sa nu modifice foarte mult ideile din carti, pentru ca m-ar dezamagi enorm, avand in vedere ca ‘Vampire Academy’ e cea mai superba serie pe care am citit-o vreodata si cu care m-am identificat pana in cele mai mici detalii..

  10. dymitrlove zice:

    I LOVE ACADEMY VAMPIRE. THANKS PHOTO.

  11. Roman Diana Manuela zice:

    imi place in mod deosebit a doua poza, e sub forma de afis de film si fanul respectiv s-a gandit inclusiv la muzica si director…frumos

  12. Sayuki zice:

    Mie imi place cea cu Lissa si Christian, desi in nici una personajele nici macar nu se aproapie de ceea ce imi imaginez eu…

Lasă un răspuns

