Concurs


Incepand cu luna februarie voi incepe o serie de concursuri lunare care vor avea ca premii bijuterii si accesorii handmade.

Luna aceasta premiul este un semn de carte lucrat din margelute de nisip alb/negru, sidef fucsia si cu un pandantiv metalic ” Masti de Bal Mascat”.

Pentru a putea intra in posesia acestui premiu tot ce trebuie sa faceti este sa lasati cat mai multe comentarii pe blog in intervalul 30 ianuarie – 26 Februarie. Castigatorul va fi anuntat pe data de 27 februarie, acesta va fi cel care va lasa cel mai mare numar de comenarii.

Regulament:

1. Pot participa la concurs toti cei care locuiesc sau au o adresa la care pot fi contactati pe teritoriul Romaniei.

2. Sunt luate in considerare numai posturile care depasesc un numar de trei cuvinte.

3. Persoanele care nu isi revendica premiul isi pierd dreptul de a participa la urmatoarele concursuri organizate pe acest blog.

Daca aveti unele nelamuriri sau doriti sa-mi puneti alte intrebari legate de blog, adresa mea este ladypentesylea@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Concurs

  1. Tare as vrea sa particip dar nu imi place partea cu cine castiga nu mai poate participa la urmatorul concurs!!

  2. apropo poti participa si daca ai 13 ani?

  3. Atunci particip eu iti dau id de facebook??

  4. Si trebuie sa iti dau o dresa de mail sau un detaliu ca sa dai de mine daca particip?

  5. Eu sunt pe facebook gabriela ghita si la avatar am o poza dintre cele pe care leai postat pt ca le-am descarcat.

  6. Pe facebook gasesti si poze cu mine plus si alte detali.

  7. ladyandreea zice:

    eu am sa iau in considerare toate comentariile tale cu id -ul „ladygabriella”, iar la sfarsit daca ai cele mai multe comentarii eu am sa ta anunt drept castigatoare si abia atunci am sa te rog pe mail sa-mi dai datele tale de contact ( tu sau cel care va castiga concursul). Sper ca am fost destul de explicita, daca mai ai si alte nelamuriri, nu ezita sa ma intrebi.

  8. Am inteles foarte bine care sunt regulile.

  9. bianca2b zice:

    Buna,Andreea.Azi ti-am descoperit blogul.Imi place.Dar si mai mult imi plac bijuteriile.Sunt facute de tine?

  10. Roman Diana Manuela zice:

    ce frumos e semnul de carte! esti o fire creativa…cu inclinatii artistice…nu imi pot da seama de ce ai ales sa faci dreptul…

    • ladyandreea zice:

      Nu am ales eu, ci parintii.

      • Roman Diana Manuela zice:

        da….din pacate cunosc situatia…eu vroiam sa dau la actorie…dar nu m-au lasat….pe motiv ca in Romania actorii sunt platiti cum sunt platiti…nu zic ca nu aveau dreptate, dar eu tot regret ca nu mi-am urmat visul….

      • Sayuki zice:

        De cate ori aud de astfel de situatii imi aduc aminte ce parinti buni am. M-au lasat sa imi aleg singura liceul si sunt de acord si cu ce vreau sa fac mai departe, adica sa-mi urmez visul de a face grafica la jocuri (da, sunt constienta ca mai am inca 3 ani de liceu, dar chiar sunt foarte horatata 🙂 )

  11. ladyandreea zice:

    Asa este, din pacate ramanem cu regretele…

  12. RRoxana zice:

    ce imi plac lucrurile handmade. Insa nu le am deloc cu asa ceva. Am incercat sa fac o bratara a prieteniei si nu mi-a iesit deloc, mereu incurc nodurile…

Lasă un răspuns

