Precomanda ALEEA INTUNERICULUI de Rachel Caine la Editura LEDA


MORGANVILLE ESTE UN LOC ATAT DE DRAGUT IN CARE SA TRAIESTI…

… si in care sa mori, daca nu te deranjeaza
genul acesta de lucruri!

Traducere din limba engleza de Adrian Deliu
Nr. pagini: 384
Format: 13 x 20 cm, coperta cartonata
Pret: 39,90 lei
 
Pret redus 25%: 29,93 lei

PRECOMANDA CARTEA

Acum, Claire i-a jurat credinta Ameliei, cel mai puternic dintre vampirii din oras. Protectia pe care

i-o asigura contractul cu Fondatoarea nu prea are darul sa-i linisteasca pe cei apropiati ei.
 

Dintr-odata, oamenii incep sa moara pe capete si in moduri misterioase, cineva din trecutul ei revine in prezent, vanand-o, iar un stravechi vampir ii transmite infioratoarea invitatie de a veni sa ia lectii particulare in locuinta sa izolata. In ce scop – Claire urmeaza sa descopere curand… ceea ce va da un nou si inspaimantator inteles termenului de „cursuri serale”.
 
 

RACHEL CAINE, pe adevaratul ei nume Roxanne Longstreet Conrad, este o autoare americana de SF, fantasy, suspans si horror care publica din 1991 sub mai multe pseudonime.
Pe langa seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine este autoarea si a popularei serii Weather Warden, care cuprinde Ill Wind, Heat Stroke, Chill Factor, Windfall, Firestorm, Thin Air, Gale Force, Cape Storm si Total Eclipse. Sub pseudonimul Julia Fortune publica romane tie-in, dupa productii cinematografice sau TV de succes, cum ar fi Sacrifice Moon (Stargate SG-1), 2004. Rachel si sotul ei, artistul iluzionist R. Cat Conrad, locuiesc in Texas, impreuna cu iguanele lor, Popeye si Darwin, cu un mali uromastyx numit (cat se poate de adecvat) O’Malley si cu o testoasa-leopard botezata Shelley (dupa poet, fireste).
Va invitam sa-i vizitati website-ul la adresa:
www.rachelcaine.com
si pagina de pe MySpace:
www.myspace.com/rachelcaine.
 
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Precomanda ALEEA INTUNERICULUI de Rachel Caine la Editura LEDA

  1. deea zice:

    imi place mai mult coperta asta decat cea originala:x

  2. Interesanta serie si frumoasa coperta!E coperta originala?

  3. Cristina zice:

    Seria Vampirii din Morganville este foarte tare:X Am auzit multe laude, iar povestea este incredibila, cat despre coperti, toate cele 3 aparute la leda sunt bestiale :X cred ca imi voi strange bani sa cumpar si eu aceasta serie :X

  4. Andreea, exista imagini cu academia vampirilor pt samsung corby, adica pt 3 ecrane?

  5. Treispe. zice:

    e abia volumul 3…ce trist..mai sunt inca 10..suntem foarte in urma.. stie cineva cand va aparea si la noi volumul 4 ? xD

  6. Andreea zice:

    am citit volumul si este foarte tare:X abia il astept pe al-4-lea :X

  7. Sayuki zice:

    Inca nu am ajuns la volumul 3, abia il voi citi saptamana asta pe al 2-lea, dar sigur nu renunt la serie. Mi se pare cea mai buna serie cu vampiri publicata la noi (din ce am citit eu pana acum )

  8. Andreea zice:

    da si mie mi se pare unda dintre cele mai bune (din ce am citit eu) si sper sa apara la noi toate volumele sa nu ne lase cu ochii in soare :))

    • ladyandreea zice:

      Am observat ca Leda nu face asa si avand in vedere succesul de care se bucura seria asta la noi este putin probabil sa fie abandonata

      • Dana zice:

        Intr-adevar nu cred ca Leda ar renunta la tiparirea cartilor urmatoare!
        Cel putin de cand sunt eu cumparatoare nu am fost dezamagita de aceasta editura!!

      • Sayuki zice:

        Si in plus publica si volumele repede, nu te lasa sa astepti cine stie cate luni, poate mai mult de un an, cum fac unele edituri. Aici eu sunt aia care ramane in urma, nu ei :))

Lasă un răspuns

