Semnul de P.C. &Kristin Cast


Titlu original: Marked

Traducerea: Mariana Piroteala

Editura: Litera

Gen: urban – fantasy

Format: cartonata

Nr de pagini: 287

„In clipa in care am inchis in urma mea usa grea de lemn a salii de recreere am luat-o innebunita, orbeste la fuga. Nu stiam incotro ma duc, stiam doar ca vreau sa ma fac nevazuta. Am baut sange, sangele pustiului aluia oribil, si mi-a placut! Si mai rau de atat era ca mirosul imi parea cunoscut pentru ca il mai simtisem atunci cand Heath se manjise de sange pe maini. Nu fusesem atrasa de un nou parfum, ci de sangele lui.

Zoey Redbird este o adolescenta de saptisprezece ani, a carei viata o ia complet razna in momentul in care primeste Semnul Noptii. Aleasa sa fie in scoala de vampiri, Zoey pleaca de acasa, un loc pe care il uraste de moarte din pricita tatalui vitreg, si incepe o aventura  care ii schimba total viata. Dezamagita de prieteni, plina de indoieli
si de nesiguranta, pustoaica nu o are alaturi decat pe bunica Redbird, al carei sange cherokee il poarta si ea in  vene. Ajunsa in Casa Noptii, locul transformarii ei in vampir adevarat, Zoey se va confrunta cu o astfel de experienta, va trece prin intamplari care ii vor confirma calitatile si ii vor desavarsi in cele din urma destinul. Mai mult, va gasi acolo prieteni adevarati si un loc caruia, in sfarsit sa ii apartina.”

Coperta cartii

Am descoperita aceasta carte anul trecut prin iarna in timp ce cautam prin librarii nistre titluri care sa-mi astampere setea de povesti paranormale, seta starnita de seria „Amurg” si astfel am ajuns sa citesc”Semnul”. Ca sa fiu sincera ceea ce mi-a atras atentia din primul moment a fost coperta cartii, pana in momentul acela nu mai vazusem ceva asemanator. De obicei nu judec o carte dupa coperta, insa de data asta asa s-a intamplat.

La inceput cartea mi s-a parut putin ciudata datorita stilului in care este scrisa, autoarele au riscat mult folosind limbajul acesta sa-i spunem „pitoresc”. Ar fi avut toate sansele sa fie o carte proasta, insa tocmai datorita limbajului a devenit inedita. Ca sa ma fac inteleasa cartea o pot compara cu o tanara care isi doreste sa arate provocator si se foloseste de toate artificiile posibile incat  aproape ajunge in pragul vulgaritatii insa nu il depaseste.

In alta ordine de idei la inceput cartea mi s-a parut oarecum inspirata din seria „Harry Potter” – in loc de o scoala de magie, de data aceasta avem o scoala pentru vampiri. Oricum asemanarea se opreste aici,ceea ce este un lucru bun.

In  sine cartea este destul de interesanta, plina de actiune si usor de citit. In acest prim volum se pune mai mult accent pe descrierea personajelor si a relatiilor care incep sa se infiripe intre acestea.

In fine recomand cartea celor care adora povestile cu vampiri. Este o serie draguta si cu siguranta o sa va placa. Este aproape imposibil sa nu o indragesti pe Zoey si pe prietenii ei.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Semnul de P.C. &Kristin Cast

  1. bianca2b zice:

    Imi place noul aspect al blogului tau.

  2. Interesanta descriere, poate o so citesc, Bianca da-mi si adresa ta de twitter pe facebook

  3. Sayuki zice:

    Vreau si eu sa citesc seria, dar sunt multe volume si am inceput deja prea multe serii la care tot raman in urma… Poate dupa ce voi ajunge la zi cu celelalte ma voi apuca si de asta 🙂

Lasă un răspuns

