La Posta


 

CUMPARATE:

Mai las-o moale cu fantomale de Megan Crewe

Nopti de sucub de Richelle Mead

Bal mascat de Melissa De La Cruz

CASTIGATE LA CONCURSURI: 

Quantico de Greg Bear

Campionul din Arkansas de John Grisham

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la La Posta

  1. Se pare ca ai cateva carti de citit. Mult noroc la citit !!:x:x

  2. deea zice:

    eu inca nu mi`am luat bal mascat.am citit tristesti de sucub si mai las-o moale cu fantomele.mi s-au parut foarte dragutzze

  3. ladyandreea zice:

    abia am inceput-o dar este interesanta a intrat repede in actiune, de altfel are numai 310 pagini cu text

  4. Oanna zice:

    Faine carti…sunt curioasa, la ce concurs ai castigat cartea lui john grisham.
    Spor la citit!

  5. Tare mult noroc in continuare la concursuri

  6. Cristina zice:

    Andreea, am castigat si eu Campionul din Arkansas de John Grisham si trebuie sa imi ajunga, dar vreau sa stiu daca te-ai apucat sa o citesti si daca iti place :).

  7. Sayuki zice:

    Imi place mult coperta de la Quantico :). Cam despre ce e vorba in ea?

Lasă un răspuns

