Oferta Diverta


Pentru fiecare carte donata ai reducere 20 % din pretul unei carti la alegere.

Campania se desfasoara intre 10 februarie si 15 august 2011, in toate magazinele Diverta din tara.

Edituri care sustin campania sunt: Rao, Grupul Editorial Corint, Tritonic, Humanitas, Litera, Editura Trei, Curtea Veche, Erc Press, Pandora, Injoy si altele.

Mai multe detalii aici.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Oferta Diverta

  1. deea zice:

    interesanta oferta.pacat ca nu am diverta pe la mine:((

  2. ukcategories zice:

    I am quite interesting in this topic hope you will elaborate more on it in future posts

  3. ukcategories zice:

    Great site. A lot of useful information here. I’m sending it to some friends!

  4. Laurie zice:

    inclusiv rao? super tare! trebuie sa fac o vizita

  5. deea zice:

    Am avut si eu Diversta si nu mai e asa ca nu imi voi mai face sperante:(

  6. Sayuki zice:

    Am aflat si eu acum ceva timp de aceasta orfeta, dar inca nu am profitat de ea, ca toate cartile pe care le-am vrut le-am gasit la reduceri de cel putin 20% pe internet, asa ca era mai avantajos decat sa imi dau din carti pentru o reducere.

Lasă un răspuns

