Cititorul de Bernhard Schlink


Cititorul (Ed. 2011)

Cititorul este tulburatoarea poveste a unei iubiri neobisnuite, dintre un adolescent si o femeie cu douazeci de ani mai in virsta. Povestea lor se intrerupe, dar se reia neasteptat dupa citiva ani, cind tinarul, acum student, isi regaseste iubita de altadata judecata pentru faptele comise pe vremea cind era supraveghetoare intr-un lagar SS din apropierea Cracoviei.

Romanul a inspirat o ecranizare de succes (cu Ralph Fiennes si Kate Winslet in rolurile principale), care a fost de cinci ori nominalizata la Oscar si la Premiile Bafta si a cistigat un Glob de Aur.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cititorul de Bernhard Schlink

  1. Nicole zice:

    Am vazut filmul de la aceasta carte si la momentul respectiv mi-a dat o stare de tristete.Oricum atata timp cat filmul este superb, presupun ca si „Cititorul”, cartea, este reusita.

  2. Roman Diana Manuela zice:

    si eu am vazut filmul…foarte frumos. il recomand. e primul film pe care l-am vazut cu kate winslet, dupa Titanic, bineinteles. e o actrita talentata

  3. Sayuki zice:

    Nu prea ma atrage descrierea si nici coperta nu imi pare prea reusita…

Lasă un răspuns

