In curand la editura Litera – Moștenirea ucigașă de Gareth P. Jones


Copertă: cartonată
Format: 140 x 210 mm
Număr pagini: 284
Data apariţie: 14 martie 2011
ISBN: 978-606-600-006-2
Pret: 39,90 lei

Lorelli şi Ovid Thornthwaite nu sunt ca majoritatea copiilor de treisprezece ani. Sunt gemeni, orfani, trăiesc într-un conac uriaş şi cam înspăimântător, nu merg la şcoală şi sunt moştenitorii unei averi imense. E atât de multă vreme de când încearcă să se ucidă unul pe altul, încât nici nu mai ştiu a cui a fost prima tentativă de crimă. Indiferent cine a lovit primul, încercarea de a găsi cele mai ingenioase şi mai inteligente strategii le ocupă tot timpul. Până când, într-o zi, se văd puşi în faţa unei noi provocări, aceea de a descoperi misterul ce învăluie de atâţia ani moartea părinţilor lor. Vor putea oare cei doi să lase deoparte vechea lor ură şi să supravieţuiască pentru a descoperi de unde vine adevăratul pericol?   

O poveste haioasă, cu albine ucigaşe, urşi furioşi, biciclete cu lanţul desfăcut şi un secret înspăimântător, care le va schimba vieţile celor doi copii pentru totdeauna.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la In curand la editura Litera – Moștenirea ucigașă de Gareth P. Jones

  1. deea zice:

    abea astept sa apara:X.vreau sa mi-o iau neaparat:X

  2. RRoxana zice:

    ce imi place coperta :))

  3. Claudiu zice:

    Wow e tare! O vreau!

  4. vps zice:

    coperta e super!

  5. Dana zice:

    Eu sunt nerabdatoare sa o citesc de cand am vazut-o prima data!…Din pacate pana acum nu am reusit ..sper ca in viitor!!

  6. Andreea zice:

    am vazut-o si eu prin librarii dar nu m-a atras 😕 acum parca pare interesanta :)) tot in genul acesta mai e si „Ordinul Secret Al Fetelor De Pe Strada Caramel” chiar daca este pt varsta max de 14 ani e draguta 😀 „este o poveste memorabila despre adolescenta, recitaluri de pian, Vrajitorul din Oz si magia adevaratei prietenii.”

  7. dianamanuela zice:

    Cred ca e o carte lejera, care nu te solicita prea mult, numai buna sa ne mai relaxam putin… si cred ca este si funny….:)

    • Dana zice:

      Sunt de acord cu tine..o carte lejera..dar eu tot sunt curioasa…si cum spunea Andreea…daca imi va pica in mana o voi citi :d :d

  8. Nicole zice:

    Am impresia ca este genul de carte care te face sa razi, desi sunt intamplari sadice implicate.:) Oricum, as planui s-o cumpar, cred ca merita banii.

  9. Sayuki zice:

    Imi place mult coperta. Fata ma duce putin cu gandul la Wednesday din familia Addams :).
    As vrea sa o citesc, dar, cum ati spus si voi, nu ma grabesc sa o cumpar.

Lasă un răspuns

