Link de precomanda Sacrificiu Final


A aparut linkul de precomanda pentru volumul 6 al seriei Academia Vampirilor- Sacrificiu Final de Richelle Mead.

Aici o puteti precomanda.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Link de precomanda Sacrificiu Final

  1. deea zice:

    de cand o astept!

    • ladyandreea zice:

      da dar fara semn de carte, de data asta am comandat-o prin curier si mi-a ajuns mai repede.

      • deea zice:

        Nici a mea nu are semn de carte.Am terminat-o aseara.Nu m-am putut dezlipi de ea.Luni si marti dupa-amiaza numai asta am facut…am stat si am citit.Este superba si imi pare foarte rau ca s-a terminat.Sincer nu imi vine sa cred.

  2. ladyandreea zice:

    Eu o citesc mai tarziu, am alte carti pe „lista de asteptare” mai intai. O voi savura pe indelete mai spre vara (cred).

  3. Dana zice:

    Ahh…de cand o asteptam…eu trebuie sa imi fac ceva timp ca sa o citesc.!!

Lasă un răspuns

