The Gathering by Kelley Armstrong – book trailer


Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la The Gathering by Kelley Armstrong – book trailer

  1. deea zice:

    Este superb!Sa speram ca va aparea si la noi

  2. Dana zice:

    Si eu sper sa apara la noi…pare interesanta!

  3. Roman Diana Manuela zice:

    nu dezvaluie prea multe trailer-ul…in afara de prezentarea personajelor si cateva detalii despre fiecare, nu-mi pot da seama de fapt despre ce e vorba..puteau sa dezvaluie putin din intriga

  4. Juliana zice:

    vai ce as vrea sa apara cartea asta si la noi…am auzit ca aceasta carte face parte din trilogia „The Darkness Rising” care este o continuare a trilogiei „The Darkest Powers”…si stiu ca are alte personaje dar am auzit ca autoarea are de gand sa-i readuca pe Chloe si grupul ei in ultima carte…cica…totusi eu doar sper sa apara seria asta si in romania

  5. Sayuki zice:

    Dar mult personaje are, nu gluma:)
    Nu am citit Fortele raului, dar pare interesanta aceasta continuare, cel putin din trailer 🙂

  6. Bibby zice:

    Ok,eu am citit Fortele raului si mi s-a parut superba…preferata mea…Cred ca si asta este interesanta..adica e tot cv gen F.r. deci…o ssa-mi placa sigur :)) mie imi place tot ce scrie Kelley 😀

Lasă un răspuns

