Schimbare de stil


Acum vreo cateva zile ma gandeam sa sterg blogul acesta pentru ca l-am gasit inutil. O sa va intrebai de ce oare?! Ei bine pentru ca sunt o multime de bloguri pe aceeasi tematica care zi de zi spun aceleasi lucruri ( fara suparare) si am gasit ca al meu blog nu iti are rostul. Sunt cateva care chiar fac treaba buna, iar al meu nu se ridica la nivelul acestora. Insa ce sa vezi, a intervenit ceva care m-a facut sa-mi schimb decizia – am obtinut o sponsorizare din partea editurii Litera. Asa ca voi continua sa postez insa ii voi schimba (partial) obiectivul. Mai precis voi aborda o cat mai larga arie de stiluri. Mai precis veti putea gasi prezentrari a cat mai multe si mai variate carti ce tin de cat mai multe stiluri.Sper ca aceasta schimbare sa nu va dezamageasca.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Schimbare de stil

  1. RRoxana zice:

    Ma bucur ca ai primit sponzorizarea! Felicitari! Eu cred, chiar daca sunt multe bloguri de gen, ca, cu atat mai multi cu atat mai bine. De ce? Pentru ca se strange o comunitate, si vb despre teme comune. Ma bucur ca ai trecut pe mai multe stiluri dar asta nu inseamna ca renunti la fantasy, nu? Uite si eu am blog, insa nu scriu reclame sau ceva de genu (n-afara de concursuri) ci scriu ce cred eu despre o carte. Sau o melodie sau un film. Si fiecare credem altceva, ce face blogul diferit. Te felicit pentru decizia facuta!

    • ladyandreea zice:

      Multumesc frumos, cu siguranta nu voi renunta la genul fantasy, dar simt nevoia sa ofer mai mult decat o informatie care este deja scrisa pe alte 10-15 bloguri, vreau sa-i dau o nota de originalitate pentru ca altfel ar fi inutil. Am sa-ti trec blogul in „blogroll” si am sa-l urmaresc.
      Ma bucur ca iti place blogul si sper ca si pe viitor sa-ti pot furniza informatii utile. Cat de curand vor urma si concursuri ceea ce inseamna ca te astept sa participi.

  2. Cristina zice:

    Andreea, foarte bine ca nu ai renuntat, nu e nevoie sa renunti la un blog deoarece mai sunt si altele cu aceeasi tema. Il poti faca original prin creativitatea ta. Poti sa postezi pe el gandurile tale, sa faci diverse rubrici si tot asa….sunt foarte multe metode!
    (App. chiar daca nu am lasat pana acum vreun comentariu pe blog (cred), eu ti-l urmaresc, dar uneori sunt mai tacuta 😀 )

  3. Cristina zice:

    Ahh da, si vroiam sa te felicit pentru sponsorizarea primita de la editura Litera! 😀 (p.s: sti cumva conditiile pt sponsorizare de la editura nemira? :-?? )

  4. ladyandreea zice:

    Pentru putin. Mult succes!

  5. Dana zice:

    Ma bucur foarte mult ca ai depasit acea perioada in care doreai sa stergi blogul!! Ce speriata am fost cand am vazut!…Acum ma uit in urma si zambesc! 🙂

  6. Andreea zice:

    ma bucur ca nu l-ai sters pentru ca nu cred ca mai dadeam de el si este foarte interesant! Tine-o tot asa!

  7. Nicole zice:

    Mie tocmai acest aspect imi place in lumea blogging-ului…Faptul ca sunt o multime de bloguri pe anumite teme de unde poti alege.Sau in cazul meu, am vreo 10-11 bloguri pe care le „bantui” zilnic, printre care este si al tau.Si m-ar intrista ideea ca unele sa se inchida, pt. ca cu siguranta fiecare aduce cate ceva nou, desi au in mare parte aceleasi teme.

    • ladyandreea zice:

      Ma bucur ca iti aduc informatii folositoare prin intermediul blogului, asta era si ideea, altfel nu si-ar avea sensul. Un blog care nu aduce nimic nou, nu are rost…

  8. Roman Diana Manuela zice:

    iti spun sincer ca blogul tau este diferit de celelalte. Nu e asa „comercial”, se vede ca pui mult suflet, ca o faci din pasiune, ai idei foarte bune, rubrici care nu se regasesc la alte bloguri (cel putin eu nu am gasit). imi place ca blogul tau nu e invadat de nebunia asta de carti cu vampiri (nu am nimic impotriva lor dar deja e prea mult), ca vorbesti si despre carti clasice….plus ca tu ai un avantaj: ai multi ani de citit in spate si ne poti impartasi vasta ta experienta in acest domeniu.

    • ladyandreea zice:

      Multimesc, aprecierea voastra este rasplata mea. Am creat acest blog din dorinta de a-mi impartasi pasiunea pentru lectura cu alti iubitori de literatura, indiferent de gen. Faptul ca reusesc sa determin chiar si o singura persoana si puna mana pe o carte si sa o citeasca este o victorie.

  9. Roman Diana Manuela zice:

    rubrica mea preferata e cea a cartilor ecranizate….practic imbina doua domenii care ma pasioneaza: cartile si filmul !!! sper sa fie o rubrica longeviva 🙂

    • ladyandreea zice:

      O, va fi cu siguranta, am o multime de titluri sa le dezvalui.

      • Nicole zice:

        Ce bine! Mereu m-a interesat sa vad cum percep si ceilalti cartile, in sensul ca prin ecranizarea uneia as putea sa imi compar imaginatia cu cea a scenaristului.Deci, cu cat mai multe postari in acea sectiune, cu atat mai bine.

Lasă un răspuns

