Concurs aniversar -The Search For Something More – 1An


Nu ne vine sa credem ca a trecut un an de la infiintarea blogului.Prin intermediul acestui blog am cunoscut multe persoane minunate de la diverse edituri, dar si oamenii/adolescenti care impartasesc acelasi hobby comun cu noi: cititul. De asemenea, de-a lungul acestui an, am citit mult mai multe carti decat obisnuiam si am ajuns sa pretuim si mai mult o carte, atat pentru ceea ce ne invata cat si pentru lumea fabuloasa in care ne absoarbe.Cu ajutorul sponsorilor nostri, am reusit sa organizam si cateva concursuri – MULTUMIM MULT! A fost un an plin de surprize si de lucruri frumoase, in care am legat si cateva prietenii, dar in acelasi timp a fost si un an mai greu fiindca intretinerea unui blog presupune munca si timp. Si de ce ducem noi lipsa cel mai mult? De timp, bineinteles. Dar uite ca am reusit pana la urma si am ajuns sa scriem si aceasta postare. Vrem sa le multumim inca o data editurilor, in special editurii Leda, Litera si Nemira, dar si celorlalte, pentru toate cartile frumoase pe care au reusit sa le publice si pe piata romaneasca dar mai ales pentru prietenia si increderea pe care ne-au acordat-o! Blogul a realizat intr-un an cam asta: Vizite totale:45,231 Postari: 338 Numarul de comentarii: 821 Cea mai aglomerata zi:27 februarie 2011 (664 vizite)

Mai multe detalii aici:

http://thesearchforsomethingmore.wordpress.com/2011/04/09/1an/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Concurs aniversar -The Search For Something More – 1An

  1. Dana zice:

    Am participat si eu dar din pacate nu am fost norocoasa!…..:((
    Asta e …Poate alta data!

  2. Roman Diana Manuela zice:

    la concursurile care tin de noroc….stiu din start ca nu am prea multe sanse. dar cine stie, poate intr-o zi o sa-mi surada norocul

Lasă un răspuns

