Aștept răspuns de Dan Chaon la editura Litera – Colectia Thriller


Copertă: broşată
Format: 120 x190 mm
Număr pagini: 416
Pret: 39,90lei

      Zeci de vieţi mai puţin însemnate nu făceau oare cât o viaţă importantă?

Tânăra Lucy Lattimore îşi părăseşte familia şi fuge din micuţul oraş Pompey, Ohio, împreună cu charismaticul ei profesor de istorie, George Orson, hotărâtă să-şi schimbe viaţa. Miles Chashire se află permanent în căutarea lui Hayden, fratele geamăn dispărut de mai bine de zece ani. Când află adevărata identitate a tatălui său, Ryan Schuyler părăseşte campusul universităţii şi se îndepărtează tot mai mult de propria existenţă, care îi apare dintr-odată lipsită de substanţă.

Vieţile a trei necunoscuţi se întrepătrund într-o manieră subtilă şi cu consecinţe extrem de surprinzătoare, într-un thriller memorabil, în care trecutul este inventat şi reinventat, iar viitorul pare seducător de ofertant şi totodată primejdios de încâlcit.

“Un thriller incredibil de provocator… Vei fi fascinat de la început până la sfârşit.” People

“Chaon nu încetează niciodată să ne uimească.” Library Journal

“Romanul pendulează între criză şi furt de identitate şi construieşte gradat o ţesătură inteligentă şi subtilă între cele trei poveşti.” The Washington Times

“Dincolo de strălucirea poveştii se află o inimă care bate, una care merită să fie cunoscută.” Chicago Sun-Times

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Aștept răspuns de Dan Chaon la editura Litera – Colectia Thriller

  1. deea zice:

    mi se pare foarte interesanta..poate ii voi oferi o sansa insa nu acum

  2. RRoxana zice:

    Mi se pare interesanta coperta 😀

    • ladyandreea zice:

      Da, este interesanta. Oricum trebuie sa fie in concordanta cu continutul cartii.

      • RRoxana zice:

        Mda. Mereu ma iau dupa coperta, un defect de al meu. Insa am citit si carti foarte bune cu coperta tare nasoala. Ca de exemplu, Jocurile Foamei. Dar nu numai astea, insa doar atat imi vine in minte. Sau Portetrul lui Dorian Grey. Le-ai citit?

  3. RRoxana zice:

    Se pare ca e Gray*, scuze pentru greseala :”>

  4. Oanna zice:

    Interesanta ideea cartii. Imi place descrierea poate si pentru ca sunt o fana a cartilor thriller.

  5. Dana zice:

    Tare cartea….! Daca o sa am ocazia o voi lua!

  6. Sayuki zice:

    Eu cred ca o voi cauta la biblioteca, poate o au…

  7. Roman Diana Manuela zice:

    mie personal mi-au placut toate cartile pe care le-am citit de la editura litera si imi place si genul thriller asa ca, de ce nu?

Lasă un răspuns

