Orasul de Cenusa volumul 2 din seria Instrumente Mortale


 

A aparut link-ul de precomanda pentru Orasul de Cenusa (vol. 2 din seria Instrumente Mortale) de C. Clare

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Orasul de Cenusa volumul 2 din seria Instrumente Mortale

  1. deea zice:

    Ooo da:x De cand astept sa apara!

  2. ladyandreea zice:

    Ei spun ca apare pana la sfarsitul lunii aprilie, sa speram ca asa va fi.

  3. Sayuki zice:

    Cei de la Leda se misca prea repede pentru mine si nu reusesc sa tin pasul…
    Nu am citit nici macar primul volum, desi chiar imi doresc…

  4. ioanaraluk95 zice:

    primul volum a fost super…..(mi-a placut si pentru ca a fost destul delunga cartea :P)
    abia asteptam sa citesc continuarea sa vad ce se intampla mai departe cu Clary si Jace :X

  5. Dana zice:

    Eu trebuie sa o conving pe mama sa mi-o cumpere pentru ca sunt falita rau!!

Lasă un răspuns

