La colet


Saptamana aceasta am strans cateva carti, nu toate sunt noi. De curand am inceput sa comand  carti din anticariatele online. Sunt destule titluri care din pacate nu mai pot fi achizitionate decat prin intermediul acesta, iar daca nu va deranjaza sa cititi o carte vechea atunci va puteti bucura de niste preturi foarte avantajoase.

Iata ce mi-am cumparat saptamana aceasta:

Shirley de Ch.Bronte

Departe de lumea dezlantuita de T.Hardy

Manastirea Northanger de J.Austen

Sonata Kreutzer de L.Tolstoi

Iar curierul mi-a adus si (de data aceasta o carte noua)

 Sacrificiu Final de R. Mead

Voi ce carti noi ati primit sau v-ati cumparat in ultima vreme?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la La colet

  1. Simona zice:

    Spor la citit!
    Si eu prefer sa imi cumpar cartile (chiar daca sunt mai vechi) din anticariate on-line sau de pe okazii. Sunt muult mai ieftine decat in anticariatele din Iasi: unele au preturi chiar nesimtite. Nu ma deranjeaza deloc aspectul lor mai uzat, imi place chiar sa imi imaginez ca au in spatele lor o poveste de nu mai sunt in mana proprietarilor de drept.
    In rest carti noi mi-am luat Toate numele de Saramago ( o ochisem de mult timp, iar acum a fost 9.9 la Polirom) si Dictionar Robert de nume proprii- Amelie Nothomb. Abia astept sa le vina randul la citit!

    • ladyandreea zice:

      Multumesc. Eu stau in Constanta si sincer au disparut aniticariatele, ultimul (pe care il stiam) s-a desfiintat de aproape un an. Sunt in schimb destule librarii, insa prefer sa le cumpar de pe net
      ( atat cartile noi cat si cele vechi le pot lua la preturi muult mai avantajoase).
      Spor si tie la citit!

  2. RRoxana zice:

    Eu in mare parte, cartile mai vechi le gasesc la biblioteca. Si sper ca intr-o zi o sa mi le pot lua si eu. Ceva de genu. Oricum, mie imi plac si cartile vechi! Am o gramada de la parinti. Am reusit de am citit cateva, dar mai am…ha haa.. Eu ma bucur in special la inceputul anului cand primesc carti mazgalite si invechite. Mi se pare ca fiecare semn inseamna ceva: o ora pierduta pentru un fragment, de invatat pentru teza, e amuzant sa gasesti si lucrari printre foi. Am gasit multe, si radeam cu, colegii ce prostii scriau cei care au mai avut cartile.. Si atunci cand primesc o carte noua (shame on me) o mazgalesc si incerc sa las o firmitura din mine acolo. Si rezolv cateva exercitii pe carte…si asa pot pune pariu ca multi se vor bucura ca le-am facut tema 😀 Ah…am scris cam mult #-o

    • ladyandreea zice:

      Nu ai scris mult, ai scris ce ai avut de spus.
      Si eu am citit mult timp de la biblioteca, dar acum prefer sa cumpar carti pentru ca le pot citi cand vreau, nu in 20 de zile. Imi aduc si eu aminte de manualele primite de la scoala, cel mai tare ma enervam cand primeam vreunul cu foi lipsa.

      • deea zice:

        Ei bine in acest caz eu am noroc cu bibliotecara de la mine.Pot sa tin cartile si 3 luni ca nu imi zice nimic,iar daca ii zic sa imi dea doar o carte dintr-o serie ea mi le da pe toate.

  3. ladyandreea zice:

    Ai noroc ce-i drept, bibliotecarele de la mine din oras nu sunt atat de amabile.

  4. Oanna zice:

    Nu am nimic impotriva cartilor de la anticariat, ba dimpotriva, acolo pot gasi unele carti foarte frumoase si la niste preturi foarte acceptabile. Din pacate la mine in oras a disparut si ultimul anticariat dar acum apelez la cele online care sunt la fel de bune. Manastirea Northanger am citit-o si eu dupa ce am cumparat-o tot de la un anticariat. Am citit-o cu acceasi placere cu care am citit si alte cartii ale autoarei Jane Austen.

  5. Dia zice:

    Dintre cele enumerate de tine, am citit doar „Shirley” de cateva ori. Imi place foarte mult. Si eu prefer sa comand cartile online. Stau intr-un oras foarte mic, unde n-a fost, nu este si nici nu cred ca va fi vreun anticariat. Librariile, putine cate sunt, vand doar manuale, dictionare, carti de colorat si rechizite, iar la biblioteca (unde mai toate-s invechite), termenul e de 14 zile. Majoritatea mi le iau de pe okazii.ro. Mai nou am dat de elefant.ro unde mai gasesc preturi bunicele sau, uneori, livrari gratis. Ultima data mi-am luat „Umbra lui Poe” de Matthew Pearl si „Cazul Jane Eyre” de Jasper Fforde. Ambele interesante, in special a doua.

    • ladyandreea zice:

      „Shirley” am mai citit-o acum catvia ani insa o imprumtasem de la biblioteca, acum am reusit sa o si cumpar.
      Si mie imi place sa-mi comand carti de pe net, nu pentru ca nu ar fi o oferta suficient de variata in orasul meu, insa preturile sunt mult mai bune pe net (sa nu mai vorbesc despre cele de pe Ocazii.ro).
      “Cazul Jane Eyre” de Jasper Fforde mi-as dori sa o citesc, am inteles ca este interesanta.

  6. ioanaraluk95 zice:

    am fost odata la un anticariat si nu avea carti asa de interesante 😦
    de curand ma tot duc la biblioteca si am gasit acolo multe carti faine :X

  7. ladyandreea zice:

    Da asa este din pacate…

  8. Dana zice:

    Sunt cat=rti interesante la anticariat…desi ele se imputineaza in fiecare zi!!!

    • Roman Diana Manuela zice:

      da, au titluri foarte bune. insa eu am observat, cel putin in cel in care am intrat eu, ca au preturi destul de ridicate, sincer.

  9. Nicole zice:

    Hi Hi..Observ acolo „Charlotte Bronte”..Eu am citit Jane Eyre de ea si m-a cucerit total!

  10. Accesati http://www.superanticariat.ro – Anticariat si librarie on line pentru toate varstele ! Oferta diversa de carte veche din toate domeniile. Pentru comenzi de cel putin 100 RON, taxele postale sunt suportate de catre noi. Pentru comenzi de peste 150 RON aveti posibilitatea de a alege o carte gratuita. Onoram si carti la comanda. Telefon 0748.28.77.98, 0770.110.616, e-mail comenzi_on_line@yahoo.com sau office@superanticariat.ro
    • Livrare oriunde in tara oriunde in tara (posta romana si Fan Courier) si comunitatea europeana !
    • Comenzi direct de pe site fara logare sau creare cont utilizator !
    • Posibilitatea de prenotare in lista de asteptare folosind panoul de contact: http://www.superanticariat.ro/index.php/contact
    • Inscriere la newsletter direct de pe blogul site-ului: http://anticariatonline.blogspot.com – unde puteti citi recenzii ale cartilor postate pe site, noutati editoriale sau participa la cercul de lectura.

Lasă un răspuns

