Infruntarea de P.C.Cast si Kristin Cast


Titlu original: Untamed

Traducerea: Mariana Piroteala

Format:  cartonata

Nr. De pagini: 334

Editura: Litera

Coperta cartii:

“Am vazut o lume plina de violenta, ura si intuneric. Iar in intuneric erau creaturi atat de ingrozitoare, incat nici nu pot sa spun ce erau. Nici… nici macar nu puteam sa le privesc. Am vazut sfarsitul lumii, a incheiat Afrodita cu glasul stapanit de groaza.”
Marea Preoteasa a Casei Noptii a declarat razboi oamenilor, iar Zoey stie in adancul inimii ei ca acesta este un lucru gresit. Dar o va asculta oare cineva? Viata ei ia o intorsatura periculoasa, in vreme ce loialitatea ii este pusa la grea incercare, iar un demon stravechi se trezeste din nou la viata. Aventura continua intr-un volum incredibil de tenebros, care te lasa cu rasuflarea taiata!

Am citit volumul acesta undeva  la sfarsitul lui decembrie 2010 si inceputul lui ianuarie 2011, deci aveti  putin ingaduinta fata de memoria mea.

Daca in” Aleasa” Zoey a trebuit sa se descurce cu nu mai putin de trei admiratori in acelasi timp si la sfarsit  asa cum spune proverbul  acela cu iepurii,  a ramas fara niciunul, iar in plus ca si cum nu ar fi fost destul, a ramas si fara prieteni. In „Infruntarea” eroina noastra incepe sa se confrunte cu un nou pericol,  ceva  infiorator pandeste din umbra si asteapta momentul  propice pentru a  ataca. Incet , incet Zoey reuseste sa-ti recapete prietenii si sa-si faca altii noi, iar impreuna se aliaza impotriva „pericolului din umbra”.  Nu vreau sa dau mai multe detalii pentru a nu strica surpriza celor care nu au citit inca volumul acesta.

Per ansamblu cartea este O.K.  actiunea  isi pastreaza acelasi tempo ca si in celelalte volume, nu ne surprinde prin nimic deosebit, totul este previzibil. Un pic cam plictisitoare, as putea sa spun ca mie nu imi place intorsatura evenimentelor, dar este opinia mea .

Oricum o recomand spre lectura celor care au citit cu placere si celelalte volume, insa pentru cei care au avut asteptari mai mari de la volumele urmatoare, pot sa le spun ca acesta este mai slab.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Infruntarea de P.C.Cast si Kristin Cast

  1. eu am citit decat primele doua volume. apoi am incetat sa ma mai interesez de urmatoarle volume. nu-mi place ca zoey e „cea mai tare”. ea cu semnul colorat, ea isi da seama de neferet sau cum o cheama pe „directoarea” scolii, ii ia locul tipei blonde(vezi, am si uitat numele personajelor). o plac 3 baieti: un vampir(care mai e si profesor), cel mai tare tip din scoala-Erik(care e jumi-juma’) si un om. pe bune, deja ma plictiseste. sa nu mai spun ca zeita ii vorbste si ca are o afinitate pentru toate elementele. plictisitor
    si nu amai imi vine sa citesc pentru ca Erik e personajul meu preferat si fetele care-au citit pana acum, mi-au spus ca nu prea mai are legatura cu Erik

    • ladyandreea zice:

      eu am fos foarte incandata de Semnul, apoi am citit Tradarea si m-am oprit asa ca si tine, apoi am prins la reduceri Aleasa si am luat-o si dupa aceea am zis ca nu da bine in biblioteca o serie incompleta si am continuat sa se cumpar si sa le citesc. Cel mai tare la seria asta ma sacaie limbajul; se vrea tineresc, la moda printre adolesceti, dar mie mi se pare aiurea. Nu pot sa ma obisnuiesc cu el. Pe langa aliura de „wonder woman „a lui Zoey.

      • Roman Diana Manuela zice:

        asta e motivul pentru care am eu fobia seriilor. daca cumpar un volum si nu ma da pe spate, o sa le cumpar si pe celelalte pentru ca „da rau in biblioteca”, si asa se duc banii pe ceva ce nu imi place in mod deosebit.

      • Roman Diana Manuela zice:

        probabil ca limbajul tineresc este amprenta scriitoarei tinere, am inteles ca sunt mama si fiica. poate au intentia ca tinerii sa se regaseasca in personajele cartii si limbajul folosit de acestea

  2. ioanaraluk95 zice:

    mie mi-a placut 😛
    e adevarat actiunea poate fi uneori plictisitoare dar odata ce m-am apucat sa citesc seria sunt curioasa sa vad cum se termina 😀

  3. Dana zice:

    Eu sunt curioasa ce se va mai petrece cu Zoey…
    Andreea, da un pronostic: Cu cine crezi ca va ramane Zoey??

  4. ladyandreea zice:

    Eu am auzit de la alte fete care au citit in avans si o sa fie Stark, mai stiu cateva detalii dar nu le zic…

Lasă un răspuns

