Obsesia de P.C Cast si Kristin Cast


Titlu original: Hunted

Traducerea: Mariana Piroteala

Format: cartonata

Nr. De pagini: 365

Editura:Litera

Coperta cartii:

„La marginea pajiștii, printre umbrele aruncate de copaci, s-a materializat o silueta… lumina lunii cadea pe contururile line ale pielii lui dezgolite…M-am oprit. Oare imaginația mea o luase razna?- Șovai, dragostea mea?La auzul vocii lui m-a strabatut un fior, iar un raset cumplit, batjocoritor, a frematat printre frunzele copacilor.” Blocați in tunelurile din Tulsa, Zoey și prietenii ei trebuie sa gandeasca o cale de a ține piept unor forțe malefice care amenința sa-i nimiceasca pe toți. Ingerul cazut Kalona, consortul Marii Preotese, iși folosește puterile pentru a-i strange sub vraja sa pe novicii și pe profesorii din Casa Nopții. Un secret vechi de secole ar putea distruge influența lui nefasta, dar oare Zoey se simte pregatita sa faca fața adevarurilor care ar putea ieși la iveala?”

In “Obsesia”  Zoey si prietenii ei isi continua aventura  inceputa in” infruntarea” si in final raul isi arata adevarata fata. Tot volumul nu ne prezinta decat lupta dintre cele doua tabere. Pe de o parte Zoey si amicii ei(de partea binelui) si de partea cealalta malefica  Neferet  secondata de nou renascutul Kalona.

Din curiozitate pentru ca mi s-a parut prea mult sa dau si aici peste un inger cazut, malefic si una peste alta de origine amerindiana, am facut cateva cercetari pe net si am aflt ca el exista in mitologie, deci cel putin este o carte bine documentata. Totusi mie mi s-a parut prea mult, prea o poveste  exagerata, ceva in genul unui  basm kitsch-os. Oricum este parerea mea, avand in vedere ca nu mia placut prea mult nici volumul anterior, acesta a venit de-a umplut paharul.

Oricum la final asa cum era de asteptat binele a invins , char daca numai temporar, caci pericolul planeaza  inca deasupra lor . Deci vom mai citi si in urmatoarele volume despre Neferet, Kalona si  imitatorii de corbi. Sunt totusi curioana sa citesc si urmatoarele volume sa vad pana unde poate merge imaginatia autoarelor.

Ca o concluzie cartea este captivanta, plina de suspans si tensiune, insa trebuie sa faci abstractie  de aspectul previzibil si simplist  al faptelor.

 O bila alba pentru aceasta serie o acord designului copertilor, foarte frumoase. Nu am mai vazut pana in prezent la noi (cel putin) ceva asemanator.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Obsesia de P.C Cast si Kristin Cast

  1. deea zice:

    Mi`a placut cartea,dar coperta nu imi place deloc>:p

  2. mie mia placut si coperta si carte! abea astept volumul 7

    • ladyandreea zice:

      Ma bucur, eu am scris care este parerea mea cu privire la carte.Asta nu inseamna ca ea chiar este o carte slaba. Seria este foarte apreciata si are foarte multi fani in toata lumea, eu mi-am exprimat propiul meu punct de vedere.
      Nu am vrut ca ceea ce am scris sa schimbe viziunea celor ce o citesc, este doar opinia mea.

  3. ioanaraluk95 zice:

    si mie mi-a placut cartea :X:X:X::X
    casa noptii este una din seriile mele preferate 😀

  4. Dana zice:

    Am citit-o si pot spune ca imi place dar…ar fi loc si de mai bine! :d 😀

  5. Sayuki zice:

    Eu nu am citit inca nimic din seria asta, desi as vrea.
    Cat despre coperta…imi plac doar margelele….

  6. Roman Diana Manuela zice:

    total de acord cu tine cu privire la ce ai scris in ultimul paragraf. sunt foarte frumoase, misterioase, pur si simplu inedite. si o coperta reusita poate cantari mult in decizia cumparatorului de a achizitiona sau nu o anumita carte

Lasă un răspuns

