The Hunger Games cast


Jennifer Lawrence – Katniss

Liam Hemsworth – Gale

John Hutcherson – Peeta

Willow Shields – Prim

Dayo Okeniyi – Tresh

Amandla Stenberg – Rue

Jack Quaid – Marvel si Leven Rambin – Glimer

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la The Hunger Games cast

  1. RRoxana zice:

    Ai ratat-o pe Katniss, cea mai importanta:)) Nu prea imi place de Peeta..:-L

  2. ladyandreea zice:

    ok o sa o pun si pe ea.

  3. deea zice:

    Nu prea imi plac,dar sa vad cum vor juca…poate imi voi schimba parerea

  4. vps zice:

    Tresh mi se pare prea mare si tipa din Districtul 1 prea batrana pentru rolul asta…Dar acuma sa vedem!!!

  5. ioanaraluk95 zice:

    nu am citit seria ca sa pot spune daca se potrivesc personajele dar totusi abia astept sa vad filmul si poate curand o sa am si ocazia sa citesc cartile 😀

  6. Sayuki zice:

    Mie imi par ca se potrivesc doar Prim si Rue (cel putin cu imaginea pe care o aveam eu in minte cand citeam seria)… Si Gale nu-mi place deloc …

  7. Dana zice:

    Eu mi-am comandat seria si abia astept sa le citesc!!!!

  8. Roman Diana Manuela zice:

    actrita din rolul principal este foarte frumoasa. este vorba despre un film sau o serie tv?

Lasă un răspuns

