La colet


De curand am obtinut o sponsorizare din partea editurii All, iar astazi am primit si  cartile. Dupa Paste voi da startul si la o serie de concursuri. Pana atunci iata despre ce carti este vorba.

Multulesc editurii All pentru aceste titluri!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la La colet

  1. RRoxana zice:

    Pot sa te intreb ceva in legatura cu sponzorizarile pe mail? 😀

  2. ladyandreea zice:

    Da am primit, multumesc. Imaginile le iau de pe net.

  3. Simona zice:

    Ce faina sponsorizare ai prins! Ma bucur tare mult pentru tine, mai ales ca esti foarte pasionata de lectura. Dintre toate, am citit doar Profesorul (o am acasa in dublu exemplar- se mai gaseste si sub numele Un pension de domnisoare) si a fost asa si asa, nu foarte spectaculoasa.
    Imi caut si eu de ceva timp un nou sponsor pentru blog, dar nicio librarie sau anticariat dintre cei carora le-am trimis mail nici macar nu am binevoit sa imi raspunda la mail, daramite sa ma sponsorizeze 😦 Poate imi oferi tu o idee cum sa ii determin sa faca asta 😦

    • ladyandreea zice:

      Si eu am citit „Un pension de domnisoare” acum catvia ani, insa era imprumutata de la biblioteca. Oricum nu voi citi niciuna din cartile prezentate aici pentru ca imi este teama sa nu le indoi filele sau coperta si apoi cum sa le dau castigatorilor asa uzate.

  4. Sayuki zice:

    Fetele din Shanghai…incep sa devin geloasa…
    De 2 luni tot caut la biblioteca volumul asta sau Floare de Zapada si Evantaiul Secret, de aceeasi autoare, dar tot timpul imi spune ca sunt imprumutate, uff…
    Ai citit vreuna dintre ele? Daca da, imi spui te rog cum ti s-au parut? 🙂

    • ladyandreea zice:

      Nu le-am citit, am vrut sa citesc Fetele din Shanghai, dar cum am numai exemplarul pentru concurs mi-a fost teama sa nu-l indoi sau mai rau sa-l murdaresc.

      • Sayuki zice:

        Pune-i o coperta de plastic si ai grija la pagini 🙂
        Eu nu as lasa sa-mi scape vreo carte…doar in criza de timp…

  5. ioanaraluk95 zice:

    sunt multe carti dar din pacate nu am citit nici una din cele pe care le-ai primit tu 😦

  6. Dana zice:

    Mama!!!!Cate carti!!!…In colet tu ai primit Raiul Andreea!! :)) :))

  7. Geanina zice:

    Cecila Ahren e o autoare superba , mi-au palcut mult Cadou si P.s Te iubesc.
    Mi se pare foarte interesant si Magazinul de sinucideri 🙂

Lasă un răspuns

