Ratacire de Lauren Kate – Precomanda


Rătăcire
Copertă: cartonată
Format: 978-606-600-165-6
Număr pagini: 320
Data apariţie: mai 2011
ISBN: 978-606-600-165-6
Pret: 39,9 lei

Dragostea nu moare! Iadul pe pământ… cam asta înseamnă pentru Lucinda Price să fie departe de iubitul ei Daniel. Le-a luat o veșnicie să se regăsească, dar acum el trebuie să o abandoneze din nou, tocmai pentru a o proteja. La Shoreline, o școală privată exclusivistă de pe coasta de nord a Californiei, Luce are parte de experiențe inedite, dar se află de fapt, în mijlocul unui război în care sunt implicate toate forțele răului. Într-un decor cu totul nou, dar la fel de periculos, ea învață să folosească umbrele ca fereastră către viețile anterioare și descoperă cu ajutorul lor că Daniel nu i-a dezvăluit adevărul întreg. Îi ascunde ceva- ceva extrem de periculos. E oare posibil ca Daniel s-o fi mințit? E oare posibil ca destinul ei să fie, de fapt, cu totul altul? Câte vieți trebuie să trăiești pentru a găsi pe cineva pentru care merită să mori? Aventura celor doi îndrăgostiți va continua în volumul al treilea, Pasiune.

Roman publicat în 25 de țări!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ratacire de Lauren Kate – Precomanda

  1. deea zice:

    De cand asteptam sa apara:x

  2. eu nu am citit niciun volum din cele aparute. dar am citit foarte multe lucruri bune despre serie.
    mi-emi place foarte multe copertile, sunt foarte reusite si nu sunt incarcate

    • ladyandreea zice:

      Si mie imi plac copertile, de fapt imi place mai tot ce tine de look-ul goth.
      In ceea ce priveste seria eu am citit primul volum (i-am scris si o recenzie aici pe blog), mi-a placut, este ceva diferit. Nu numai pentru ca sunt ingeri si nu vampiri, actiunea are un alt tempo – mai calm, ceva in genul noir. Daca esti inebunita dupa stilul Academia vampirilor sau Instrumente Mortale, atunci seria asta o sa ti separa ca merge ca melcul. Oricum este frumoasa sa stii si chiar merita citita.

      • Sayuki zice:

        Si eu ador copertile, asa am ajuns sa am o obsesie pentru Damnare, pe care tot imi doresc sa o citesc, dar de cate ori cumpar o carte am alte prioritati…

  3. ioanaraluk95 zice:

    ce bine ca a aparut :X:X:X:X
    nu mai aveam rabdare…am citit primul volum si imediat cum am terminat-o vroiam sa citesc continuare(a meritat asteptare) 😀

  4. Dana zice:

    De cand am terminat de citit primul volum sunt cu sufletul la gura!! Oare ce o sa se mai intample!!!!????

  5. Geanina zice:

    O serie superba , ma bucur mult ca au pastrat acesta imagine .
    Am citit primnul capitol si mi-a palcut enorm , sper sa fac rost de prima carte 🙂

  6. Roman Diana Manuela zice:

    coperta e pur si simplu superba. primul volum l-am citit si mi-a placut mult, sper sa raman placut impresionata si de acesta

  7. Roman Diana Manuela zice:

    Coperta celui de-al treilea volum nu imi place la fel de mult ca primele doua.

Lasă un răspuns

