Concurs


Astazi lansez un prim concurs cu carti oferie de editura Allfa, carti ce apartin noii colectii Strada Fictiunii.

Pentru inceput voi scoate la “bataie” doua titluri: Magazinul de sinucideri de Jean Teule si Dezghetul de A.D. Miller.

Pentru a intra in posesia acestor  carti trebuie sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:

Magazinul de sinucideri de Jean Teule – Care este titlul original al cartii?

Dezghetul de A.D. Miller – La ce universitati a studiat autorul?

Raspunsurile le gasiti citind posturile anterioare referitoare la carti.

Astept raspunsurile pe mail, la adresa ladypentesylea@yahoo.com, pana pe data de 9 mai, cu mentiunea “Concurs Allfa”. Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti si anuntati pe data de 10 mai.

Nota: Persoanele castigatoare care nu isi revendica/ridica premiul de la posta isi vor pierde definitiv dreptul de a mai participa la viitoarele concursuri organizate pe acest blog. Stiu ca sunt drastica, dar imi place sa colaborez cu oameni seriosi si responsabili.

Pentru alte detalii nu ezitati sa-mi scrieti pe blog sau mail (cum doriti).

Mult succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Concurs

  1. Cristina zice:

    Multumim pentru concurs!!! :d Premile sunt foarte tentante :X

  2. deea zice:

    Super concursul!!!!

  3. Sayuki zice:

    Nu am inteles o chestie 😀
    Trebuie sa raspundem la ambele intrebari? Sau alegem doar o carte pentru care vrem sa participam?

  4. ioanaraluk95 zice:

    mi se par interesante cartile acestea pe care editura Alfa le-a scos 😀
    super concurs :X

  5. Dana zice:

    M-am inscris si eu….
    Vazusem cartile in Diverta si cand am vazut ca ai concurs cu ele…Am fostt ceva de genul :” Trebuie sa particip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!” :))

  6. Nicole zice:

    Multumim pt concurs! 🙂

      • Roman Diana Manuela zice:

        Eu abia acum am vazut concursul….:( mai bine mai tarziu decat niciodata…. am trimis si eu…. stiu sigur ca sunt doua carti super si mai sunt cateva in colectia aceasta de la editura Allfa….strada fictiunii parca se numeste colectia.
        Super concurs!!! Multumesc si eu.

  7. ladyandreea zice:

    Am primit mailul, cu placere.

  8. deea zice:

    Sa imi spui,te rog daca ai primit mail-ul.:D Bafta tuturor!

  9. RRoxana zice:

    Si eu m-am inscris, mi se par interesante ambele carti. Si asta e un fel de prim concurs de carti nu? Eu una nu mi-as incapea in piele de fericire :))

  10. Roman Diana Manuela zice:

    si maine rezultatele….hmmm…eu nu prea am noroc la concursurile cu tragere la sorti, dar nu se stie niciodata

  11. Roman Diana Manuela zice:

    am vazut ca de la editura aceasta sunt in curs de aparitie inca cateva titluri din aceasta colectie…toate imi par frumoase. si sunt destul de accesibile

Lasă un răspuns

