Carti ecranizate 1


Vagabondul milionar

Vikas Swarup

Carte publicata in 2010 la editura Taj

Vagabondul milionar a primit „Marele Premiu al Publicului la Targul de International de Carte – Paris 2006”

Acest roman este absolut stralucitor, te buimaceste cu totul. Câteva zile tânjesti sa te ghemuiesti în pat, s-o deschizi si sa citesti înca una dintre povestile ei. (BBC)

Cititi povestea Vagabondului milionar, si veti intra intr-un Bombay trist, populat de orfani, hoti de strada, mafioti, vedete de Bollywood, ucigasi platiti, pisicute de companie, religii diverse, povesti de viata cu prostituate si prezentatori TV, cersetori copii care iau lectii de la cantareti profesionisti, jafuri pe tren, bani pierduti, bani castigati, eroi de razboi, politisti corupti, avocate care te salveaza de la tortura, dragoste in infern, si multe, multe pacate, insa si multe vise mici, dar, iata, mai mult decat posibile.

Vagabondului milionar este o poveste care, departe de a alege realismul ca vehicul spre cititor, se bazeaza pe emotia trezita de un suflet frumos povestind o lume urata. Daca vreti naturalism si cruzime pura, daca urati coincidentele spectaculoase si rasturnarile de situatie incredibile, ca din basme, stati departe de aceasta carte!

Cartea propune un dozaj perfect de exotism si lucruri familiare, de simplitate si actiune, de inteligenta si poveste, de omenie si lupta între bine si rau, atît cît sa produca o reactie aproape chimica si sa explodeze!

Vikas Swarup, revelatia anului, este lovitura de maestru pe care India o aplica lumii largi. Succesul fenomenal al filmului si al cartii fac deja minuni pentru cultura indiana, pe care occidentalii sînt în “pericol” sa o descopere din nou.

 Dominion Post: …ajungi nepregatit pentru o scena de la final … atat de tragica, atat de sfasietor de trista, incat acest cititora plans cu sughituri, pret de mai multe pagini…

Cartea o puteti gasi pe site-ul librarei Elefant la pretul de 35 lei

…Si filmul

Titlu: Slumdog Millionaire – Vagabondul milionar

Data lansare (SUA): 23 Ianuarie 2009

Data lansare (Romania): 13 Martie 2009

Rezumatul filmului

Jamal Malik este eroul principal al Slumdog Millionaire, un orfan care a trait toata viata la periferiile orasului indian Mumbai. Fiind la un pas de castigarea marelui premiu de 20 milioane de rupii (aprox 500.000 USD), Jamal este arestat de politie sub suspiciunea de frauda. Intrebarea tuturor este cum poate ajunge un copil al strazii, analfabet, sa cunoasca toate raspunsurile emisiunii. Jamal incepe sa le povesteasca politistilor intreaga sa viata, de cand era mic si pana in ziua in care a ajuns in concurs. Fiecare capitol din viata sa poate oferi raspunsul la o intrebare din concurs, Jamal parand ca se afla in emisiune mai degraba pentru regasirea unei dragoste pierdute decat pentru suma de bani pusa in joc.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Carti ecranizate 1

  1. la inceput, cand am vazut titlul cartii,m-am gandit ca este vreo poveste imbacsita de lapte si miere and stuff. nu ma asteptam sa fie asa de….nu stiu, asa de incarcata probleme, de scursuri ale societatii.
    nu stiu, da’ descrierea asta straneste interesul

  2. ladyandreea zice:

    Eu am vazut filmul si mi-a placut, in ceea ce priveste cartea nici nu stiam ca exista pana acum vreo cateva zile. Cred ca am sa o citesc, fireste cand voi avea si bani sa o cumpar.

  3. Simona zice:

    Filmul este foarte fain, nu degeaba a luat Oscarul 🙂 Zarisem cartea in Carturesti cred sau la un targ de carte de anul trecut (nu stiu care dupa care s-a inspirat), dar sincera sa fiu nu am fost tentata sa o pun in cos. Poate pentru ca deja stiu deznodamantul 🙂

  4. andres zice:

    Filmul este absolut superb! E printre filmele alea care nu te lasa sa respiri si la final nu mai e nevoie de nimic… Cartea trebuia citita inainte, asa cred.

  5. ioanaraluk95 zice:

    filmul ma lasat fara cuvinte….cred ca l-am vazut de 3 ori pe putin 😀
    totusi nu stiam ca ar fi facut dupa o carte :X:X:X:X

  6. Geanina zice:

    Filmul e genial , l-am vazut anul trecut in seara de inviere , aproape am plans.
    Este interesant ca cei doi actori sunt inca impreuna .

  7. Dana zice:

    Am vazut aproape tot filmul cu gura deschisa! Asa de mult mi-a placut!!

  8. laura8402 zice:

    Filmul e genial,l-am vazut si eu anii trecuti!Stiam ca a fost facuta dupa o carte,dar in general prefer sa citesc cartea inainte sa vad filmul!

  9. Sayuki zice:

    Imi place descrierea cartii. Prima data cand am vazut titlul m-am gandit la Print si Cersetor, dar am vazut ca nu seamana absolut deloc :D.

  10. Nicole zice:

    Am vazut filmul acum cativa ani si m-a acaparat total!Imi amintesc cat de fascinanta a fost toata povestea cu viata lui, dar sincer, n-aveam nici macar cea mai vaga idee ca acest film a fost facut dupa o carte!

  11. Roman Diana Manuela zice:

    am vazut si eu filmul…fara cuvinte, mi-a placut ca arata partea mai putin placuta a lumii, realitatea dura. cartea nu am citit-o si sincer nici nu am auzit de editura aceasta

Lasă un răspuns

