Crescendo de Becca Fitzpatrick – Precomanda


Crescendo
Copertă: cartonată
Format: 140 x 210 mm
Număr pagini: 336
Data apariţie: mai 2011
ISBN: 978-606-600-227-1
Pret: 39,9 lei
 

O intrigă de coșmar, un mister copleșitor, un înger păzitor de temut…

Nora ar trebui să știe că viața ei este departe de a fi perfectă. Deși cu ajutorul lui Patch, iubitul și îngerul ei păzitor, a scăpat cu viață dintr-o serie de incidente cu totul neobișnuite, primejdia e departe de a fi trecut. Relația cu Patch nu este în cel mai bun moment al ei, iar Marcie Millar pare mai hotărâtă ca oricând să-i facă Norei viața un coșmar. De parcă nu ar fi de-ajuns, un nor dușman încearcă  să o distrugă, iar moartea tatălui ei rămâne în continuare un mister. Cum Patch nu numai că nu îi răspunde la întrebări, dar pare chiar să-i stea în cale, Nora se vede nevoită să afle răspunsuri de una singură.

Nu se anunță o vară prea tihnită, nu-i așa?

„Fanii genului care s-au plictisit de vârcolaci și de vampiri vor primi bucuroși această nouă apariție din adâncurile întunericului.”            Booklist

Aventura va continua în volumul al treilea, Tăcere.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Crescendo de Becca Fitzpatrick – Precomanda

  1. RRoxana zice:

    N-am citit primul volum. Cred ca mi le voi lua pe amandoua odata 😀

    • ladyandreea zice:

      Merita sunt niste carti frumoase.

      • RRoxana zice:

        Am inceput cu Damnare, si sunt putin dezamagita de stilul autoarei( personajul principal nu e bine conturat, nu imi dau seama de personalitatea ei), dar povestea si evolutia actiunilor e grozava. Si e si comica in unele parti. Ai citit-o? Din ce am citit recenzii si recomandari, pare mai comica Ingerul Noptii. 😀

  2. ladyandreea zice:

    Am citit amandoua cartile si mi-au placut sunt diferite si nu stiu de ce toti le compara. Ingerul noptii este mai misterioasa, si lucruril sunt mai ambigue pana aproape de sfarsit. In cazul celeilalte cari lucrurile stau altfel, desi totul este previzibil, atmosfera si personajele sunt bine conturate. Cartile trebuiesc insa luate individual, pentru ca nu se aseamnana si sunt frumoase fiecare in felul ei.

    • RRoxana zice:

      Intr-adevar, stiu ca toate cartile nu ar trebui comparate, dar..parca nu ma pot abtine. Ma mir ca spui ca personajele din Damnare sunt bine conturate, adica ok, Cam si Daniel sunt bine conturati si restul personajelor, dar exact de Luce, nu imi dau seama cu adevarat care ar fi personalitatea ei. Nu stiu, poate daca m-as mai gandi odata la carte mi-as da seama de atitudinea ei…poate delicata, sensibila si..poate si prostuta? Oricum, o sa incerc sa imi iau cat de curand Ingerul Noptii si sa nu fac nici o comparatie cu Damnare 😀

      • ladyandreea zice:

        Hai sa nu fim rautaciosi cu biata Luce, este o tanara adolescenta traumatizata, toata viata a fost considerata bolnava psihic, nici chiar ea nu isi da seama daca este sau nu sanatoasa . In plus prietenul ucis in imprejurari dubioasa… apoi se trezeste intr-o scoala destul de sinistra, toti se comporta straniu,ce poti sa-i ceri unui adolescent aflat permanent sub o astfel de presiune. Pune-te pentru o secunda in pielea ei, cum ar fi sa te duci undeva departe de casa, intr-un internat unde toti sunt cu totul altceva decat vor sa para…

      • RRoxana zice:

        Nu am spus-o la modul rautacios cand am spus prostuta.. Nu stiu daca iti dai seama dar eu incep sa ma contrazic pe mine insami. Vroiam sa spun prostuta din cauza ca se mai intalnea cu Cam, dar mi-am dat seama ca el se purta asa de bine cu ea, incat simtea nevoia de protectia lui. Cred ca ar trebui sa stergi comentariile astea n-afara de primele doua , ca dam cam multe detalii din Damnare. Oricum, imi place ca ai o parere atat de puternica in legatura cu orice carte. 😀

  3. RRoxana zice:

    Si m-ai facut sa astept mai mult volumul doi :))

    • ladyandreea zice:

      Hi, Hi am inteles. Nu sterg comentarii de fel, decat daca sunt date personale (adrese de mail, nume) pe care autorul nu vrea sa le faca publice. Acum cine nu vrea spoilere sa nu citeasca. Recenzia este pe undeva pe aici si acolo nu am dat prea multe detalii. In ceea ce priveste sufletul pe care il pun pentru carti asa sunt eu, incerc sa ma identific cu personajul si daca imi iese atunci carte este suficient de buna, sau ma rog suficient de buna pentru mine.

  4. Oanna zice:

    Imi place foarte mult coperta dar din pacate nu am citit nici un volum din aceasta serie. Am auzit numai cuvinte de lauda la adresa ei asa ca sper cat de curand sa mi-o achizitionez si eu.

  5. ioanaraluk95 zice:

    eu am citit primul volum si mi-a placut mult :X
    a fost prima carte cu ingeri cazuti pe care am citit-o si abia astept sa citesc continuarea 😀
    ma bucur ca au pastrat coperta originala 🙂

  6. Geanina zice:

    Ma bucur ca au pastrat acesta coperta si titlul 🙂 Am auzit multe despre acesta carte , din pacate nu am citit-o .Ador povestea celor 2 , Nora e superba .

  7. Dana zice:

    Eu am citit primul volum si am ramas….WAW!!
    Ador in primul si in primul rand copertile!!!

  8. laura8402 zice:

    Se pare ca am ajuns in locul potrivit!Vreau foarte mult cartea asta si vroiam sa stiu cum este,daca merita,iar aici am gasit niste pareri foarte frumoase!

  9. Sayuki zice:

    Acesta e volumul 2 din Ingerul noptii, nu-i asa? Inca nu am citit seria, dar nici nu stiu daca si cand voi face asta…

    • Roman Diana Manuela zice:

      da, este volumul doi. nici eu nu am ajuns sa citesc primul volum insa ma atrage atat de tare povestea, parerile pozitive de pe bloguri ca sa nu mai vorbesc de copertele celor trei volume, incat nu o sa-mi scape cu siguranta

Lasă un răspuns

