La colet


Am mai strans doua carti pe care vreau sa  vi le arat astazi.

Curierul mi-a adus ieri volumul doi din seria Instrumente Mortale – Orasul de cenusa de Cassandra Clare.

Iar saptamana trecuta am primit premiul castigat pe blogul Madalinei, Viziuni Insangerate de Kay Hooper.

Multumesc Mada!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la La colet

  1. RRoxana zice:

    Ce bine arata Orasul de Cenusa, Doamnee! Ai citit primul volum? Si felicitari pentru carte! Enjoy it! 🙂

    • ladyandreea zice:

      Am citit primul volum, este super am si plans …pe alocuri. Nu se putea sa nu-l iau si pe al doilea, am „strans bine cureaua” si l-am luat. Acum o sa-l citesc dupa „Sacrificiu final”. O sa scriu si recenzii, m-am cam lenevit si n-am mai scris de ceva vreme nimic, am ramas in urma.

  2. ladyandreea zice:

    Chiar adineauri imi faceam o lista de carti ( de cumparat) cu „prioritate” pentru vara asta si mi-au iesit 27. Si inca nu sunt sigura ca asta este tot.

    • Roman Diana Manuela zice:

      ce de carti ai pe „lista de dorinte”! si eu imi fac lista pentru achizitii la vara, insa nu este chiar asa de lunga, dar sunt cateva pe care vreau neaparat sa le iau.

  3. Oanna zice:

    „Viziuni insangerate” o am si eu si sunt foarte curioasa sa o citesc dar trebuie sa-mi fac un pic de timp intre atatea examene.

  4. Geanina zice:

    Orasul oaselor e geniala , adica intreaga serie e superba 🙂
    Viziuni insangerate nu e pe placul meu , nu prea ma dau in vant dupa aceste cartii 🙂

  5. ioanaraluk95 zice:

    abia astept ca Orasul de Cenusa sa apara si in librabrii ca sa-l pot cumpara :X:X:X:X

  6. Dana zice:

    Orasul de cenusa!!!!!!!!!!!!!!
    E absolut fantastic primul volum!
    E oarecum diferit de toate seriile pe care le citesc in prezent!!

  7. laura8402 zice:

    Coperta de la Orasul de cenusa este absolut superba!!!

  8. Sayuki zice:

    Ai citit Viziuni Insangerate?

  9. ladyandreea zice:

    mi-a placut asta-i drept

Lasă un răspuns

